renktaşlarım nedense panik yapıyor.
şampiyonluğa oynayan takım küme hattındaki takımdan puan almanın tedirginliğini yaşıyorsa, 1 puan bile alamayacaksa siktirsin gitsin şampiyon olmasın zaten.
rahat olsanıza biraz. yok mavi gözlü maaşları ödemiş, yok çok bilenmişler yok deplasman bilmem ne konya lan bu çapı belli. sanki city ile oynuyoruz anasını satayım. endişeye mahal yok.
Sık geçen başlıklar
uyku adam 8
ekşi profilibir gün 1000 dolar kazandırıyor diğer gün 1800 gidiyor. boğasını da sikeyim halvingini de sikeyim. maliyetine geldiği an satıp defolup gidicem bu diyardan.
bitcoin %10 artıyor altcoinler sabit
bitcoin yataya bağlıyor altcoinler %4-5 artıyor
bitcoin %5 düşüyor altcoinler kan gölü alayı dump yiyor.
yangına benzin atan fed, iran ve israil size de ayrı parantez açarak amınıza koyayım.
bu da kamu spotu olsun kaldıraçlı işlemlerde dikkatli olmak gerek.
bitcoin %10 artıyor altcoinler sabit
bitcoin yataya bağlıyor altcoinler %4-5 artıyor
bitcoin %5 düşüyor altcoinler kan gölü alayı dump yiyor.
yangına benzin atan fed, iran ve israil size de ayrı parantez açarak amınıza koyayım.
bu da kamu spotu olsun kaldıraçlı işlemlerde dikkatli olmak gerek.
küçük takımın noname zenci forvetinden daha korkutucu bir şey olamaz. mbappe yanında halt eder. ben ekran başından baskıyı hissediyorum.
kadıköyde desibel rekoru :
0db
0db
garantili ana diye başlık açmak
(bkz: tavunda fırık)
3 ay önce adil'e icardi'nin şutunu kaleci olarak kurtaracaksın deseler ne derdi acaba
mızrakların,kılıçların insanları süzgece çevirip dilimlediği kurgu tarih dizilerinde sorun yok. zengin erkekle evlenmek için her türlü kaşarlığı,entrikayı çeviren fakir kız dizilerinde sorun yok. bol ensestli,tecavüzlü aşiret dizilerinde sorun yok. ama maske görünce çocuğu kötü etkileniyomuş. hahahahasiktir.