ya yeter ya. "1-0 olsun, bizim olsun" şu lafı çıkaranın taaaa...
dün de maçı getirmişsin 2-1'e tam ritmi bulmuşsun. elin real'i man city'si vs. geri çekiliyor mu? yok. ritmini yakaladı mı pişman edip rakibi hayata küstürüyor.
bu anadolu kafasıyla oynadığımız için zaten avrupa'da yokuz. bir kez galatasaray'ımız uefa kazandı. onda da 1'i atıyorduk, yetmiyordu 2,3,4 allah ne verdiyse idi. bu ne ya. adı sanı bilinmeyen takıma karşı neyin topunu tutuyorsun.
27.07.2023 · 12. sıra
mek13
26.07.2023 09:22