aleviye, kürde, küpeliye, mini etekliye, dinciye, dinsize, insana, kadına, hayvana, ağaca, bitkiye, umuda, eşitliğe, özgürlüğe ve akla gelmeyen ne kadar güzel şey varsa hepsine düşman olmaları.
Sık geçen başlıklar
sallama kan icen vampir 9
ekşi profilihayat böyle bir şey işte…şiddete bulaşanı, şiddet bir yerde yakalar.
biri memur, toplam 4 kişiyi yaralamıştı.fuhuş suçu, örgüt kurmak gibi sabıka kayıtlarıyla aramızda çok rahat dolaşabiliyordu. o kahraman, biz terörist sayılmıştık.
yattığı yerde ot bitmesin.
biri memur, toplam 4 kişiyi yaralamıştı.fuhuş suçu, örgüt kurmak gibi sabıka kayıtlarıyla aramızda çok rahat dolaşabiliyordu. o kahraman, biz terörist sayılmıştık.
yattığı yerde ot bitmesin.
şu yapılan şerefsizliğin meşru kılınacak hiçbir
yanı yok. ne olursa olsun o iki tane çocuğu görür de kansızlık yapmaz insan. insan değilsiniz.
yanı yok. ne olursa olsun o iki tane çocuğu görür de kansızlık yapmaz insan. insan değilsiniz.
suriyeli'ye, afgan'a, afrikalı'ya gösterdikleri hoşgörünün kırıntısını ülkesi için endişelenen 21 yaşındaki bir türk çocuğuna göstermeyen herkese yazıklar olsun dediğim vahim olay.
lakin sen rahat ol ege, bu topraklar'da şeriata, faşizme, karanlığa geçit yok!
lakin sen rahat ol ege, bu topraklar'da şeriata, faşizme, karanlığa geçit yok!
10 yaşındaki yiğenime iki fotoğrafıgösterip,
“bu fotoğraftakiler kim?” diye sordum, yiğenim soldaki fotoğrafı gösterip,
“bu atatürk, diğerini tanımıyorum!” dedi
“bu fotoğraftakiler kim?” diye sordum, yiğenim soldaki fotoğrafı gösterip,
“bu atatürk, diğerini tanımıyorum!” dedi
bir annenin acı dolu haykırışları.
https://twitter.com/…tatus/1623471015660515329?s=19
bu kadın üç gündür sizlerden yardım bekliyor artık lütfen cebrail mahallesine yardım edin insanlar sizi bekliyor, üç gündür aileleri için yardım bekliyorlar
alllahım çıldıracam, üç gündür elleriyle kazıyormuş enkazı.
iletişim: **acil vinç gerekiyor**
şehir: hatay/antakta
iletişim gsm : 05374944320
konum : cebrail mahallesi ikra kırtasiye karşısı https://t.co/47ch6gaxsb
lütfen paylaşalım arkadaşlar
edit: malesef kurtalılamamış arkadaşlar.
#148909141
#148921279
https://twitter.com/…tatus/1623471015660515329?s=19
bu kadın üç gündür sizlerden yardım bekliyor artık lütfen cebrail mahallesine yardım edin insanlar sizi bekliyor, üç gündür aileleri için yardım bekliyorlar
alllahım çıldıracam, üç gündür elleriyle kazıyormuş enkazı.
iletişim: **acil vinç gerekiyor**
şehir: hatay/antakta
iletişim gsm : 05374944320
konum : cebrail mahallesi ikra kırtasiye karşısı https://t.co/47ch6gaxsb
lütfen paylaşalım arkadaşlar
edit: malesef kurtalılamamış arkadaşlar.
#148909141
#148921279
kanıtlaması zor, hatta imkansız gibi bir şey.
çünkü bir şeyin sonsuz olduğunu anlamak
için sonsuz bir mesafe kat etmek gerekiyor. sonsuz mesafe demek o yolun hiç bitmemesi demek. yolun hiç bitmemesi demek de ileride belki bir son vardır sorusunu akıllara getirmektedir.
çünkü bir şeyin sonsuz olduğunu anlamak
için sonsuz bir mesafe kat etmek gerekiyor. sonsuz mesafe demek o yolun hiç bitmemesi demek. yolun hiç bitmemesi demek de ileride belki bir son vardır sorusunu akıllara getirmektedir.
görgüsüzlüğün vücut bulmuş halidir sorsan müslümanım der. müslümanlığınız da, dininiz de, iktidarınız da, paranız da yerin dibine batsın. bütün hücrelerimle nefret ettirdiniz beni bu ülkeden.
edit: türbanlı olmasına özellikle değindim. onlara doğru yolu göstermek hepimizin görevi (!) şunu da şuraya bırakayım: "münâfıklar, insanlara gösteriş yaparlar, allah'ı da çok az anarlar." (nisâ sûresi (4), 142) belki birilerinin kulağına küpe olur.
edit2: mesaj kutum hakaretlerden geçilmiyor. size hiç yakışıyor mu ey müslümanlar! lütfen kendinize gelin. bu arada türbanlı arkadaşın altınları sahteymiş, iş amaçlı kendince uğraşıyormuş. kendisini tebrik etmek gerek, kime hitap edeceğini iyi biliyor.
edit: türbanlı olmasına özellikle değindim. onlara doğru yolu göstermek hepimizin görevi (!) şunu da şuraya bırakayım: "münâfıklar, insanlara gösteriş yaparlar, allah'ı da çok az anarlar." (nisâ sûresi (4), 142) belki birilerinin kulağına küpe olur.
edit2: mesaj kutum hakaretlerden geçilmiyor. size hiç yakışıyor mu ey müslümanlar! lütfen kendinize gelin. bu arada türbanlı arkadaşın altınları sahteymiş, iş amaçlı kendince uğraşıyormuş. kendisini tebrik etmek gerek, kime hitap edeceğini iyi biliyor.
milletvekilliği bundan daha beleş olanı sanırım hiçbir meslek grubunda yoktur.