(bkz: furkan bölükbaşı kim amk)
Sık geçen başlıklar
tomtucker 9
ekşi profiline bıyık, ne gözlük, ne üsluptur.
ergenekon ve balyoz ihanetine hala destek verir konuşmalarıdır. 'ergenekon diye bir oluşum yok diyemem ama bilmiyoruz'cu yaklaşımlarıdır. hiç sekmiyor hiç.
ergenekon ve balyoz ihanetine hala destek verir konuşmalarıdır. 'ergenekon diye bir oluşum yok diyemem ama bilmiyoruz'cu yaklaşımlarıdır. hiç sekmiyor hiç.
şark kurnazlığı.
yanlışlık olur, hata olur, herkes yapabilir ama en arkadan gelip sıranın önüne girmeye çalışırsan yol vermem hatta çok şahane küfürlerim var sırf sana özel, sırf seni düşünerek edilmiş ve evet annen de orada bi yerde.
yanlışlık olur, hata olur, herkes yapabilir ama en arkadan gelip sıranın önüne girmeye çalışırsan yol vermem hatta çok şahane küfürlerim var sırf sana özel, sırf seni düşünerek edilmiş ve evet annen de orada bi yerde.
her hücremle akp'den ve seçmenlerinden nefret eden biri olarak söylüyorum, maalesef altılı masayı kurtarırsa akşener kurtaracak.
bana bak ihtiyar. başkan olma fetişin yüzünden kazanma ihtimalimizi heba edersen tarih seni affetmez.
sesini kes. çevrendeki dalkavukları değil, milleti dinle.
bana bak ihtiyar. başkan olma fetişin yüzünden kazanma ihtimalimizi heba edersen tarih seni affetmez.
sesini kes. çevrendeki dalkavukları değil, milleti dinle.
eğer doğru ise -ki hiç sanmıyorum- haklı bir açıklamadır.
sağ parti diyenler, faşist diyenler, saçmalayanlar, inadına gidip akp'ye oy atarım diyenler... canlarım... sizler zaten akplisiniz. gidin reyisinizi yalayın.
sağ parti diyenler, faşist diyenler, saçmalayanlar, inadına gidip akp'ye oy atarım diyenler... canlarım... sizler zaten akplisiniz. gidin reyisinizi yalayın.
2901 yaşında birine göre gayet iyidir. rahmetli haldir de bu günleri görseydi keşke.
'demokratik tepki, bir haktır. yeter ki şiddete bulaşılmasın.' kısmında güldürmüş, bir mizah yazarı cümlesidir.
sen komik misin abdülkadir?
sen komik misin abdülkadir?