Sık geçen başlıklar

6'lı masa aday göstermezse yavaş'ı ben gösteririm 1

ekşi'de gör
eğer doğru ise -ki hiç sanmıyorum- haklı bir açıklamadır.

sağ parti diyenler, faşist diyenler, saçmalayanlar, inadına gidip akp'ye oy atarım diyenler... canlarım... sizler zaten akplisiniz. gidin reyisinizi yalayın.