eğer doğru ise -ki hiç sanmıyorum- haklı bir açıklamadır.
sağ parti diyenler, faşist diyenler, saçmalayanlar, inadına gidip akp'ye oy atarım diyenler... canlarım... sizler zaten akplisiniz. gidin reyisinizi yalayın.
08.09.2022 · 15. sıra
tomtucker
07.09.2022 09:16