tunceli’nin efsane başkanı olarak anılacakken, türk siyaset tarihinin en geri zekalıca hamlelerinden birini yaparak karizmasını yerle bir etmiş olan adam.
Sık geçen başlıklar
klatyator 8
ekşi profilisözlükte kendisine yapılan eleştirilere cevaben şöyle şeyler söyleyecektir bir sonraki videosunda tahminimce:
“buradan eşki sözlik yazarlarina da seslenirem. ula siz ne biçim adamsız la? ula ben siz bişe demiyem ula. ben sizi allah’a havale etmişem. ben bu sözlügi siye bırahtıracam. ulan illa kanzuk’un elton john’la ilişkisini mi söyleyelim ula? neyse ben belden aşgi vurmam ula. ssg’nin moğolistan’da potasyum kaçakçılıgi yaptigini bilmiysiniz mi ula? ssg benim dünya ahiret kardeşimdir ula ama eşki şeyler dosyasini bene açıtirmayin ula. ula siz ne aşagilik, utanmez insanlarsiz ula?”
“buradan eşki sözlik yazarlarina da seslenirem. ula siz ne biçim adamsız la? ula ben siz bişe demiyem ula. ben sizi allah’a havale etmişem. ben bu sözlügi siye bırahtıracam. ulan illa kanzuk’un elton john’la ilişkisini mi söyleyelim ula? neyse ben belden aşgi vurmam ula. ssg’nin moğolistan’da potasyum kaçakçılıgi yaptigini bilmiysiniz mi ula? ssg benim dünya ahiret kardeşimdir ula ama eşki şeyler dosyasini bene açıtirmayin ula. ula siz ne aşagilik, utanmez insanlarsiz ula?”
şöyle bir durum da var:
eğer 6’lı masa mansur yavaş’ı aday gösterirse çok büyük ihtimalle kazanır ama kaybetse bile kimse 6’lı masayı aday gösterdiği için suçlamaz. aynı durum imamoğlu için de geçerli.
ama eğer kılıçdaroğlu’nu aday gösterirlerse o da belki kazanabilir ama kaybederse muhalif kesim 6’lı masanın 6 bacağını evire çevire zker. sonra söylemedi demesinler.
eğer 6’lı masa mansur yavaş’ı aday gösterirse çok büyük ihtimalle kazanır ama kaybetse bile kimse 6’lı masayı aday gösterdiği için suçlamaz. aynı durum imamoğlu için de geçerli.
ama eğer kılıçdaroğlu’nu aday gösterirlerse o da belki kazanabilir ama kaybederse muhalif kesim 6’lı masanın 6 bacağını evire çevire zker. sonra söylemedi demesinler.
kitap okumamak.
sığırlar bununla kalmayıp okuyanları da küçümsemeye çalışırlar küçük beyinleriyle.
sığırlar bununla kalmayıp okuyanları da küçümsemeye çalışırlar küçük beyinleriyle.
evet ben de yukarıdaki yigitler gibi döverim, zükerim, zokarım ama bu hepimizin evrimini tamamlayamamış varoş maymunları olduğumuz gerçeğini değiştirmiyor.
mesela bill gates, richard dawkins ya da orhan pamuk’a “karınız çok güzel” deseler teşekkür ederler ya da “deli galiba” diyerek muhatap olmadan yola devam ederler.
ama biz zokarız, barçalarız, erkeyiz bizzzz onlar gibi yumuşak deyiliz.
mesela bill gates, richard dawkins ya da orhan pamuk’a “karınız çok güzel” deseler teşekkür ederler ya da “deli galiba” diyerek muhatap olmadan yola devam ederler.
ama biz zokarız, barçalarız, erkeyiz bizzzz onlar gibi yumuşak deyiliz.
eskiden başkalarının seçimleri ve tercihleri sadece mahalle kenarlarındaki cahil karıların/ kahvehanelerdeki işsiz çöp erkeklerin ağzına sakız olurdu. hamdolsun şimdi internet var da bu çöp cahiller kitleler halinde buluşup leş yorumlarını birbirleriyle paylaşabiliyorlar.
“ primary partnerinizin secure zonenuz haline geliyor ve kendinizi sosyal hayatta daha özgüvenli ve carefree hissetmeniz de olası.”
bi fuck off git tea koy my friend ya.
bi fuck off git tea koy my friend ya.
yks sorusu:
ben 40 yaşındayım, eşim 22 yaşında. mutlu bir yuvamız ile 3 yaşında da bir oğlumuz olduğuna göre bundan rahatsız olan arkadaşlara ne yemek düşer?
ben 40 yaşındayım, eşim 22 yaşında. mutlu bir yuvamız ile 3 yaşında da bir oğlumuz olduğuna göre bundan rahatsız olan arkadaşlara ne yemek düşer?