Sık geçen başlıklar

karınız çok güzel diyen birine teşekkür etmek 1

ekşi'de gör
evet ben de yukarıdaki yigitler gibi döverim, zükerim, zokarım ama bu hepimizin evrimini tamamlayamamış varoş maymunları olduğumuz gerçeğini değiştirmiyor.

mesela bill gates, richard dawkins ya da orhan pamuk’a “karınız çok güzel” deseler teşekkür ederler ya da “deli galiba” diyerek muhatap olmadan yola devam ederler.

ama biz zokarız, barçalarız, erkeyiz bizzzz onlar gibi yumuşak deyiliz.