Sık geçen başlıklar

ameincomprise 3

ekşi profili
başlıkta okuduklarıma bakılırsa pahalılığın nedeni sizsiniz. biri çorbanın elli lira olmasını maliyetini hesaplayarak yadırgamış. o çorbayı yapan aşçı, dükkanın kirası, artan elektrik ve doğalgaz giderleri gibi unsurları hesaba katmamış. biri pahalı şeyleri satın almayarak ucuzlatabileceğimize inanıyor. bunları söyleyen insanlar daha kim bilir neleri anlamamıştır. mesela ülkede hastane bedava sanıyor olabilirler. ya da arabanın üstünde iki araba kadar vergi olduğunu da fark etmemiş olabilirler. aykırı örnekler vermiyorum. yani basit para durumlarını anlamayan insanlar, gerçeklerin yarattığı ağır tahribata maruz kalmadığı için yeteri kadar ses de çıkarmıyorlar. fiyatları pahalı bulsalar da gelecek için durumun ne kadar vahim olduğunu anlamaktan uzaklar.