Sık geçen başlıklar

benzinin 8 tl oluşunun kimseyi çıldırtmaması 5

ekşi'de gör
şu an twitter gündemi futbol görünüyor. ali koç falan konuşuyorlar. ulan onun milyarları var. sen yakında aç kalacaksın. bu ne rahatlık ya
doların 9,26 oluşu nasıl kimseyi çıldırtmıyorsa, benzinin bu fiyattta oluşu da çıldırtmamalı. 1 dolar bile değil.

öyle depoya böyle benzin.
dine ve tevekküle yatkın olan ülke insanının ne kadar yoksul olduğunun farkına varamayacak derecede cahil bırakılması sonucu oluşan tepkisizliktir.
benzinin 8 tl olması şuan bişey değil , ülkedeki en ucuz şey benzin oldu :d yağ olmuş 80 tl , peynirin kilosu olmuş 100 tl , bir paket süt olmuş 7 8 tl daha sayıyım mi :d benzin baya iyi yani bunların yanında ha benzin olsa 10 tl 15 tl dediğin normal ki muhtemelen önümüzdeki sene 10-15 arasında görebiliriz.
üç araba parasına bir araba alıp üstüne bu arabaya birde litresi 8 liraya benzin almak. bazıları vergi diyor ama düpedüz hırsızlık lan bu! ki hadi sizi kırmayalım vergi diyelim; devletin bu vergiyle yaptığı yoldan üstüne birde para verip geçiyoruz. ulan geçmeyenler bile para veriyor. gayretullaha dokunmak bu olsa gerek (fena dolandı dilime na'piym).