Sık geçen başlıklar

kahrolsun istibdat yasasin hurriyet 12

ekşi profili
ülkücü dönekliğinden kaynaklanır
onlar için bu bir ritüeldir
sağcılar bu ülkenin kanseridir
bu memlekete hiçbir dönemde bir gram bile faydaları olmamıştır
atatürk'e, türk gençliğine ve türk ulusuna yapılan en büyük hakaret her zaman sağcı-milliyetçiler tarafından yapılmıştır
milliyetçilik türkiye'de atatürk'ten sonra ölmüştür
onun adı artık döneklik ve güce tapıcılıktır
artık ayan beyan açığa çıkan gerçektir

bölücü, ayrılıkçı diye yaftaladığımız kürtler, ülkeye atatürk aydınlığının ve atatürk'ün çağdaşlık anlayışının tekrar gelmesi için %80'lere varan gücüyle iradelerini millet ittifakından yana göstermişlerdir

türk tarihi boyunca türkiye'ye en çok zararı veren devasa bir hanedan olan akp iktidarını, ülkeye daha çok zarar vermemesi için yerinden indirmek adına ellerinden geleni yapmışlardır

bu fedakarlığı iç anadolulu türkler yapmayıp, ülkeyi suriyeli ve afgan istilacılara terk etmek için %49 gibi bir oy vermişlerdir
türk halkının açlıktan kıvranmaya devam etmesi için, dış dünyada prestijinin yerle bir olmaya devam etmesi için tek adam'a oy atmayı sürdürmüşlerdir

kürtlerin bu ülkeye olan aidiyet duygusunun iç anadolulu türklerden bin kat daha fazla olduğu tekrar ispatlanmıştır

kürtlerin türkiye'nin daha refah bir ülke olması için verdikleri uğraşın iç anadolu türklerinden bin kat daha fazla olduğu bir kez daha ispatlanmıştır

artık türkiye'de kürt sorunu yok, türkiye'nin her geçen gün daha dibe batmasına razı gelen kocaman bir iç anadolulu sorunu vardır

yedi sülalesi türk olan bir türk vatandaşı olarak bunu rahatlıkla söyleyebiliyorum
iç anadolu türkleri bu memleketin iyileşemez bir yarasıdır
bir elin parmağı kadar kişinin bile okumadığı çöpten farksız bir tezin yazarının akıl dışı beyanı

üşenmeyip inceleseniz muhtemelen onlarca arak paragraf da bulabilirsiniz

despotun ve diktatörün kim olduğunu 21. yüzyılda tüm dünya biliyor
diktatörlük anketlerinde bile birinci çıkıyor maşallah

1920'lerde times dergisine demokrasi ünüyle kapak olmuş bir kumandana diktatör demek kendi pisliğini kemiren bir deli olmaktan farksızdır
yayında ve yapımda emeği geçen ecdadını siktiğimin senaristleri yine yaptı yapacağını
ilk dexter'ın finali rezalet oldu diye tüm dünya isyan etti fakat new blood'ın finalini ilkinden bile daha beter yaptılar
resmen tüm izleyici kitlesiyle dalga geçtiler

dizinin senaryosunun ilk birkaç bölüm aralarında değiştiğine ve finalin böyle aptal bir biçimde bitmesine karar verildiğine yemin edebilir hatta kanıtlarım da

--- spoiler ---
hatırlarsanız ilk bölümlerde gösterdikleri bir iş adamı vardı, iron lake'a çok yardımının dokunduğunu söyleyen kapitalist: edward olsen
gerçek senaryoda o adamı bir yere bağlayacaklardı, hatta muhtemelen aşırı saykopat bir serial killer falan çıkacaktı ama o konudan nedense vazgeçtiler
hatta şurada ecnebilerin bu adam hakkında ürettikleri tüm teorilerin çöktüğünü de görebilirsiniz link

bu apar topar bitirilişin en büyük kanıtlarından biri de dexter gibi duygularından arınmış soğuk kanlı birinin sik kafalı harrison'ın birkaç duygusal cümlesine yenik düşmesi ve "yakalanmamak için yapılan her şey mübahtır" ilkesine karşı gelip kendi ölümüne izin vermesi
tamam, batista'nın olaylara dahil olması dexter'ı çok zor bir duruma sokacaktı fakat tüm izleyiciyi ikna edebilecek birkaç cümlelik text bile bu durumu kotarabilirdi
yani şaka gibi, dexter gibi bir deha nezarette logan'a o saçma hamleyi yapıp başını daha çok belaya sokmak yerine bin bir türlü planlar kurup tüm suçu kurt'a atabilir, hatta tekrar kahraman ilan edilebilirdi

kısacası bu dizinin gidişatına meçhul bir darbe indi ve aptalca bir şekilde tamamen bitirdiler, çünkü bu bir sezon finali falan değildi
tekrar buradan senaristlerin geçmişlerini siktiğimi kendilerine iletiyorum

umarım şu harrison ergeninden devam edip new blood'ı buna uyarlamazlar
çünkü ragnar'ın ölümünden sonra vikings'i kimsenin izlememesi gibi bir gerçekle karşı karşıya kalırlar

10 koca bölüm çekip en sonunda milleti hayal kırıklığına uğratacağınıza bir bölümlük yılbaşı hediyesi falan çekerek "dexter sonunda öldü" falan deseniz daha hoşumuza giderdi, pezevenk herifler
--- spoiler ---
yasada ne yazıyorsa onu uygulamışlar
müslümanlara özel bir yaptırım söz konusu değil
haç ve benzeri hristiyan sembolleri de yasaklanmış ama görüldüğü üzere o kadar farklı dine mensup kişiden türbanlı ablalar şikayetçi olmuş
buna laiklik, yani dinin resmi kurumlar dışında bırakılması deniyor
medeniyet deniyor
medeniyetten nasibini almayan gelişmemiş ülke mensuplarının idrak edememesi gayet normal

--- spoiler ---
kanada'nın quebec eyaletinde, 21 haziran 2019'da yürürlüğe giren bill-21 yasası ile kamu sektörü çalışanlarının işteyken başörtüsü, haç veya kipa gibi dini içerikli semboller takması yasaklanmıştır.
--- spoiler ---