Sık geçen başlıklar

pegasus'un çalışanları hakkındaki resmi açıklaması 2

ekşi'de gör
fotoğraftakilerin paylaşımdan haberi bile olmayabilir.

karar çok ağır ve aşırı derecede absürd.

ulan bu ülkeye noldu böyle amk?
bu konuda pegasus yerinde olmak istemezdim. çalışanları bi bok yemiş. kurumun zerre alakası yokken dallamanın biri burada "pegasus çalışanları" diye başlık açmış. işinde gücünde olan kurum bir anda ortada kalmış. yukarı tükürsen bıyık, aşağı tükürsen sakal. cezalandırsan ayrı bir güruh tepki gösterecek, bana ne desen ayrı bir güruh tepki gösterecek. ilk defa bir kurum/firma için üzülüyorum sanırım.