Sık geçen başlıklar

akp öncesi çok güzelse neden 19 senedir iktidarda 1

ekşi'de gör
çünkü bu halk, demokrasiyi, özgürlügü, insan haklarini vs haketmiyor.

zengin saksakciligina ve arap seviciligine devam.

edit: evet akp oncesi de berbatti, akp sonrasi da berbat.

fakat soyle bir fark var, akp oncesi bu toplumun hic olmasa gelecege dair bir umudu vardi. simdi o da yok.

hangisi daha kötü siz karar verin