uefa'nın sitesine baksaydı bilirdi.
Sık geçen başlıklar
istek37 8
ekşi profiliatmosferik ve turbo beslemeli motor farkını bilmeyen sözde sürücüler trafikte kol geziyor dikkatli olmakta fayda var. başlık atmosferik motorla yola çıkmak ama yukarıdaki embesillee turbo motorlu deneyimlerini paylaşıyorlar ya sabır.
paraya ve sekse dayalı ilişki bir yerden sonra yürümez.
işler o noktaya gelirse, her defasında okuduğumda tüylerimi diken diken eden, ulu önderimiz mustafa kemal atatürk 'ün şu sözü aklıma gelir ;
işittim ki, bazı arkadaşlar yoksulluğumuzu bahane ederek memleketlerine dönmek istiyorlarmış. ben kimseyi zorla milli meclise davet etmedim. herkes kararında özgürdür, bunlara başkaları da katılabilirler. ben bu mukaddes davaya inanmış bir insan sıfatı ile buradan bir yere gitmemeye karar verdim. hatta, hepiniz gidebilirsiniz. asker mustafa kemal mavzerini eline alır, fişeklerini göğsüne dizer, bir eline de bayrağını alır, bu şekilde elmadağı’ na çıkar, orada tek kurşunum kalana kadar vatanı savunurum. kurşunlarım bitince de bu aciz vücudumu bayrağıma sarar, düşman kurşunları ile yaralanır, temiz kanımı, mukaddes bayrağıma içire içire tek başıma can veririm. ben buna and içtim.
işittim ki, bazı arkadaşlar yoksulluğumuzu bahane ederek memleketlerine dönmek istiyorlarmış. ben kimseyi zorla milli meclise davet etmedim. herkes kararında özgürdür, bunlara başkaları da katılabilirler. ben bu mukaddes davaya inanmış bir insan sıfatı ile buradan bir yere gitmemeye karar verdim. hatta, hepiniz gidebilirsiniz. asker mustafa kemal mavzerini eline alır, fişeklerini göğsüne dizer, bir eline de bayrağını alır, bu şekilde elmadağı’ na çıkar, orada tek kurşunum kalana kadar vatanı savunurum. kurşunlarım bitince de bu aciz vücudumu bayrağıma sarar, düşman kurşunları ile yaralanır, temiz kanımı, mukaddes bayrağıma içire içire tek başıma can veririm. ben buna and içtim.
yerlerine kim çalışacak peki? sabahtan akşama kadar aylak gibi gezip hazır para ezen, sarı sitede audi, bmw ilanlarını kovalayan müteahhit bebeleri mi?
brüt maaş sanırım. 10 yıllık memurum lisans mezunuyum aldığım maaş 4800 tl. başka sözüm yok hakim bey.
akıl almaz boyutlarda bir evrenden bahsediyoruz. bu gerçeklik karşısında aklı bulanmayan insan yoktur. evrende toz tanesi bile değiliz. samanyolu galaksisindeki küçük bir güneş sisteminde yaşayan canlıllarız. jüpiter, dünyanın bin katı, güneş ise bir milyon katı büyüklüğündedir. ve bu galakside güneşten milyonlarca, milyarlarca kat büyük karadelikler, yıldızlar var. saniyede 300.000 km hızla ilerleyen ışığın bilinen evren sınırlarına ulaşması 96 milyar ışık yılı sürüyor. aman allah'ım çıldırmamak elde değil. evren ve uzayla ilgili her belgesel izlediğimde insanoğlu olarak acizliğimizi, önemsizliğimizi daha iyi kavrıyorum. tarihteki en güzel en anlamlı sözlerden olan şu sözü hiç unutamıyorum.
“mikroskop insana önemini gösterdi, teleskop da önemsizliğini.”
manly palmer hall.
“mikroskop insana önemini gösterdi, teleskop da önemsizliğini.”
manly palmer hall.
yasalara göre kanunsuz emir vermek ve uygulamak suçtur. yani "bana sözlü emir verildi ben uyguladım" ifadesi görevli memuru kurtaramaz. migros avukatları bu işlemi yapan memurlar hakkında suç duyurusunda bulunsa, memur arkadaşlar acaba kendilerini nasıl savunacak?
edit: çaylak @birinci lui 'ye teşekkür ederim. ilgili kanun tam metni şu şekilde.
kamu hizmetlerinde herhangi bir sıfat ve suretle çalışmakta olan kimse, üstünden aldığı emri, yönetmelik, tüzük, kanun veya anayasa hükümlerine aykırı görürse, yerine getirmez ve bu aykırılığı o emri verene bildirir. ancak, üstü emrinde ısrar eder ve bu emrini yazı ile yenilerse, emir yerine getirilir; bu halde, emri yerine getiren sorumlu olmaz.
konusu suç teşkil eden emir, hiçbir suretle yerine getirilmez; yerine getiren kimse sorumluluktan kurtulamaz.
askeri hizmetlerin görülmesi ve acele hallerde kamu düzeni ve kamu güvenliğinin korunması için kanunla gösterilen istisnalar saklıdır.
edit: çaylak @birinci lui 'ye teşekkür ederim. ilgili kanun tam metni şu şekilde.
kamu hizmetlerinde herhangi bir sıfat ve suretle çalışmakta olan kimse, üstünden aldığı emri, yönetmelik, tüzük, kanun veya anayasa hükümlerine aykırı görürse, yerine getirmez ve bu aykırılığı o emri verene bildirir. ancak, üstü emrinde ısrar eder ve bu emrini yazı ile yenilerse, emir yerine getirilir; bu halde, emri yerine getiren sorumlu olmaz.
konusu suç teşkil eden emir, hiçbir suretle yerine getirilmez; yerine getiren kimse sorumluluktan kurtulamaz.
askeri hizmetlerin görülmesi ve acele hallerde kamu düzeni ve kamu güvenliğinin korunması için kanunla gösterilen istisnalar saklıdır.