paraya ve sekse dayalı ilişki bir yerden sonra yürümez.
Sık geçen başlıklar
38 yaşında erkek 22 yaşında kadın ilişkisi 8
ekşi'de görerkek için win. kadının silah zoruyla ilişkiye dahil edilmediğini düşünürsek onun için de win.
peki bu ilişkinin kaybedeni kim?
eksisozluk feminikleri ve kafası bi garip çalışan meriçler.
peki bu ilişkinin kaybedeni kim?
eksisozluk feminikleri ve kafası bi garip çalışan meriçler.
iliskide olan kisiler 20 yasin uzerindeyse, arada ki yas farkinin kimseye dert olmamasi gerekir. iki kisinin arasinda olanlar sadece onlari ilgilendirir, burada ki sacmalayan kisileri ilgilendirmez.
sorsan baksan analari ile babalari arasinda 14-15 yas fark olan kisiler burada akil vermeye, fikirlerini sunmaya baslamislar. su yas farki olayini gecin artik, hem televizyonda filmlerini izlediginiz insanlar burada belirtilen yas farkini hayli hayli katliyorlar.
20 yasinda olanlarin kolay kandirildiklarini dusunen bir kac arkadasada ozel olarak, bu 20 yasinda olanlar "sizi dereye goturup, susuz getirebilirler". insanlarin yaslari ile kandirilmanin ters orantili oldugunu dusunmeyi birakin.
sorsan baksan analari ile babalari arasinda 14-15 yas fark olan kisiler burada akil vermeye, fikirlerini sunmaya baslamislar. su yas farki olayini gecin artik, hem televizyonda filmlerini izlediginiz insanlar burada belirtilen yas farkini hayli hayli katliyorlar.
20 yasinda olanlarin kolay kandirildiklarini dusunen bir kac arkadasada ozel olarak, bu 20 yasinda olanlar "sizi dereye goturup, susuz getirebilirler". insanlarin yaslari ile kandirilmanin ters orantili oldugunu dusunmeyi birakin.
yaşlı kadınların buna tepki göstermesi çok komik. resmen paralı erkeği genç kızlar götürmesin diye sapık filan yazıyorlar. iki yetişkin insan niye sapık olsun daha mantıklı bir karalama yöntemi araştırın. bir de para için beraberlik yazmışlar. gören de kendileri işsiz ve fakir bir adamı tercih etti sanır. bırakın bu sahte hesapları.
yaş farkına takılan, uzun vadeli düşünerek değerlendirme yapan var. 38 yaşındaki erkek için 1 senelik ilişki olacak bu en fazla zaten. neyin 45'i, neyin 50'si. olan ilişki, erkeğin çıtır kızı yatakta kullanması, pek konuşmaması, çocuksu hareketlerini umursamaması ve kadının bunu erkeğin olgunluğu sanıp, çok iyi anlaştığını düşünmesinden ibaret.
gold diggerları tenzih ediyorum elbette. para geleceğini bilseniz, 80 yaşında adamın götünü bile temizlersiniz siz.
gold diggerları tenzih ediyorum elbette. para geleceğini bilseniz, 80 yaşında adamın götünü bile temizlersiniz siz.
buraya yazan 20li yaşlardaki genç erkeklerin, sanırım 38 yaşında paraya para demeyeceklerini düşünerek yorumladıkları ilişki türü.
bu kadar gold digger ve maddiyat muhabbetinin başka açıklaması olamaz çünkü. canlarım hepimiz bu ülkede yaşıyoruz gerçekçi olalım, 38 yaşındaki erkek benzincide kuyrukta şu anda, hala kredisini ödediği arabası ile bekliyor. ev mi? vardır bir 3-5 sene kredisi daha, o da geçmişte evi almayı becerebilmişse.
ne gold'u ne digger'ı? sanki bana hepiniz milyarder.
bu kadar gold digger ve maddiyat muhabbetinin başka açıklaması olamaz çünkü. canlarım hepimiz bu ülkede yaşıyoruz gerçekçi olalım, 38 yaşındaki erkek benzincide kuyrukta şu anda, hala kredisini ödediği arabası ile bekliyor. ev mi? vardır bir 3-5 sene kredisi daha, o da geçmişte evi almayı becerebilmişse.
ne gold'u ne digger'ı? sanki bana hepiniz milyarder.
her 38'lik adama karşı 22'lik sevgilisini kaybeden 25'lik yazar başlık açacaksa işimiz var dedirten ilişkinin başlığı.
milletin amının sikinin kaydını bu kadar tutmanın da mala davara ne faydası ben bi türlü anlamadım aq.
milletin amının sikinin kaydını bu kadar tutmanın da mala davara ne faydası ben bi türlü anlamadım aq.