ulusal çıkar düşünülmeden yapılmış açıklama. eskiden ulusal çıkar kavramı vardı,maalesef unuttular. desene oradan "bizde hiç virüs yok" diye! fetöcü müsün nesin?
Sık geçen başlıklar
ahmetgm 12
ekşi profiliyanlış. doğrusu, insanların doğal tabiat alanını yok edip oraya havaalanı yapmasıdır. o hayvanlar zaten hep oradaydı.
bu insanlar da gidip kuru kuru şikayette bulunuyor.
yahu serbest kalacağı belli.
desene polise "yumruk atarken cumhurbaşkanına da hakaret etti" diye. böylelikle olması gerektiği gibi içeride yatardı.
tanım: tımarhaneye dönmüş ülkede sıradan olay.
yahu serbest kalacağı belli.
desene polise "yumruk atarken cumhurbaşkanına da hakaret etti" diye. böylelikle olması gerektiği gibi içeride yatardı.
tanım: tımarhaneye dönmüş ülkede sıradan olay.
yeğeninin uyuşturucu satıcılarıyla ne işi varmış diye sordurtmuştur.
ürdünlü pilotu kafes içinde yakarak öldüren, dört şiiyi ayaklarından bağlayarak asıp yakan, ülkemizde bombalar patlatıp yüzlerce insanı öldüren, havaalanında katliam yapan bir de suriye'de bizimle savaşan ve üç gün önce 16 askerimizi öldüren ve türkiye'yi cihat alanı ilan edip müritlerine katliam emri veren ışid'in iş iki askerimize gelince kıyamayıp hollywood filmlerinden bile kat kat üstün montajı yapıp dünyaya sahte video servis edeceğine inananları ortaya çıkarmıştır.
bunun gerçek olmadığına inanacak kadar aptal mısınız yoksa vicdanlarınızı susturmak için mi beyinsiz taklidi yapıyorsunuz?
bunun gerçek olmadığına inanacak kadar aptal mısınız yoksa vicdanlarınızı susturmak için mi beyinsiz taklidi yapıyorsunuz?
ankara'da, izmir'de helikopter uçurup, bahçelievler'deki barlarda kimlik kontrolü yaparak huzurun sağlanamayacağını göstermiştir.
bir rte sözü.
demezler mi adama 1250 odalı sarayda oturup, binlerce koruma, yüzlerce arabayla gezmek israf değil mi?
demezler mi adama 1250 odalı sarayda oturup, binlerce koruma, yüzlerce arabayla gezmek israf değil mi?
benim yaşıtlarımın çocuklarını neredeyse ilkokul başlattıklarını gördükçe iyice treni kaçırdığımı hissettiren söz öbeği.
ömür boyu yalnız kalacağım, ne acayip. yıllardır yalnız yaşarım, kimler geldi kimler geçti. hep boşa çıkan hayaller, kaybetme ve kaybedilmeler.
evin en küçüğüydüm. benden 9-10 yaş büyük ablam ve abim kendi çocuklarının derdinde. anne baba 70'i geçti.
yıllar sonra hepsi birer birer kaybolacak.
beni de daireden gelen koku sonrası haber verilen polis ve sağlık personeli alıp belediye cenazesi yaptırır.
kendi yazdığım kendi içimi baydı yemin ederim.
sikeyim böyle hayatı.
ömür boyu yalnız kalacağım, ne acayip. yıllardır yalnız yaşarım, kimler geldi kimler geçti. hep boşa çıkan hayaller, kaybetme ve kaybedilmeler.
evin en küçüğüydüm. benden 9-10 yaş büyük ablam ve abim kendi çocuklarının derdinde. anne baba 70'i geçti.
yıllar sonra hepsi birer birer kaybolacak.
beni de daireden gelen koku sonrası haber verilen polis ve sağlık personeli alıp belediye cenazesi yaptırır.
kendi yazdığım kendi içimi baydı yemin ederim.
sikeyim böyle hayatı.
başkalarının politik tercihleri sebebiyle acı çektiğimiz bir ülkede elbette ki o politik görüşte diretenlerin beter olmaları istenebilecek krizdir.
(bkz: uçurulmadan önce son entry)
bir fil ile at kıyası olduğunda atın,
iki fil ile iki atın kıyasında ise iki filin daha değerli olduğu ile açıklanabilecek sorunsal...
iki fil ile iki atın kıyasında ise iki filin daha değerli olduğu ile açıklanabilecek sorunsal...
kimseyi ilgilendirmeyen kızdır.
milletin en büyük sorunu bence karşıdakine tanıdık olsun olmasın karışmak.
ya bırak arkadaşım ister yere otursun, ister amuda kalksın. gürültü yapıyorsa rahatsız ol, senin oturmanı engelliyorsa rahatsız ol. normal oturana karışma, farklı inançta olana karışma, farklı giyinene, farklı düşünene, senden farklı yaşayana,
karışma
karışma amk, karışma lan!
milletin en büyük sorunu bence karşıdakine tanıdık olsun olmasın karışmak.
ya bırak arkadaşım ister yere otursun, ister amuda kalksın. gürültü yapıyorsa rahatsız ol, senin oturmanı engelliyorsa rahatsız ol. normal oturana karışma, farklı inançta olana karışma, farklı giyinene, farklı düşünene, senden farklı yaşayana,
karışma
karışma amk, karışma lan!