Sık geçen başlıklar

salgın yeniden tırmanışa geçmiş durumdadır 1

ekşi'de gör
ulusal çıkar düşünülmeden yapılmış açıklama. eskiden ulusal çıkar kavramı vardı,maalesef unuttular. desene oradan "bizde hiç virüs yok" diye! fetöcü müsün nesin?