Sık geçen başlıklar

enver aysever'in tele1'deki imamoğlu nefreti 1

ekşi'de gör
videonun sonunda ''trabzon bizim şehrimiz, yani bizim derken ak partimizin'' diyor yanlış duymuyorsam. yayına girmeden arkada kova mı yapıyorsun enver kardeş? zaten öksürmekten doğru düzgün konuşamıyorsun da *

eko başkan'ı çokça eleştirmiş biri olarak gördüğüm en boş eleştiri(?)lerden biri.