videonun sonunda ''trabzon bizim şehrimiz, yani bizim derken ak partimizin'' diyor yanlış duymuyorsam. yayına girmeden arkada kova mı yapıyorsun enver kardeş? zaten öksürmekten doğru düzgün konuşamıyorsun da *
eko başkan'ı çokça eleştirmiş biri olarak gördüğüm en boş eleştiri(?)lerden biri.
17.10.2022 · 26. sıra
rusty cutlass
16.10.2022 03:57