Sık geçen başlıklar
“ama alevi diye karşısınız” diyen salakların açıklayamayacağı durumdur.

adam 75 yaşında, vizyonu muhtarlara yardımcı atamak ve akşehir’i il yapmak. sonra biz karşı çıkınca “aktroll, hebele hübele” diyorlar. olmayan aklınızı sikeyim

edit: imla
“doktorlar az olduğundan hakkını arayabiliyor, gideriz deyince kıymet anlaşılıyor; diğerleri çok fazla olduğundan haklarını arayamazlar beğenmiyorsan git derler”

olay da bu zaten. sanayide bir çırak ustasına ben işi bırakıyorum usta bana az para veriyorsun dese ustası siktir git der. neden? çünkü onun yerine binlerce kişi gelebilir. işte buna da “nitelik” deniyor. nitelikli adam değerlidir. ekşicilere hayat bilgisi dersi de verdik.