“ama alevi diye karşısınız” diyen salakların açıklayamayacağı durumdur.
adam 75 yaşında, vizyonu muhtarlara yardımcı atamak ve akşehir’i il yapmak. sonra biz karşı çıkınca “aktroll, hebele hübele” diyorlar. olmayan aklınızı sikeyim
edit: imla
Sık geçen başlıklar
mammat 5
ekşi profili“doktorlar az olduğundan hakkını arayabiliyor, gideriz deyince kıymet anlaşılıyor; diğerleri çok fazla olduğundan haklarını arayamazlar beğenmiyorsan git derler”
olay da bu zaten. sanayide bir çırak ustasına ben işi bırakıyorum usta bana az para veriyorsun dese ustası siktir git der. neden? çünkü onun yerine binlerce kişi gelebilir. işte buna da “nitelik” deniyor. nitelikli adam değerlidir. ekşicilere hayat bilgisi dersi de verdik.
olay da bu zaten. sanayide bir çırak ustasına ben işi bırakıyorum usta bana az para veriyorsun dese ustası siktir git der. neden? çünkü onun yerine binlerce kişi gelebilir. işte buna da “nitelik” deniyor. nitelikli adam değerlidir. ekşicilere hayat bilgisi dersi de verdik.
sigara içenlerden gelen bok gibi koku sonrası o istek gitmektedir. öyle iğrenç kokacağım ve üstüne 20 dal için 20 tl mi vereceğim? eksik kalsın.
taştan yumuşak ne varsa o
türkiye amerika’nın diğerleri de rusya’nın mandası olmaktan kurtulabilirse neden olmasın?