Sık geçen başlıklar

doktorlar neden maaş bordrosu paylaşmıyor 1

ekşi'de gör
“doktorlar az olduğundan hakkını arayabiliyor, gideriz deyince kıymet anlaşılıyor; diğerleri çok fazla olduğundan haklarını arayamazlar beğenmiyorsan git derler”

olay da bu zaten. sanayide bir çırak ustasına ben işi bırakıyorum usta bana az para veriyorsun dese ustası siktir git der. neden? çünkü onun yerine binlerce kişi gelebilir. işte buna da “nitelik” deniyor. nitelikli adam değerlidir. ekşicilere hayat bilgisi dersi de verdik.