gta vice city gibi kadın yere düşünce paralar spawn oldu. ilginç video.
Sık geçen başlıklar
caput draconis 7
ekşi profiliadam üşenmemiş oslodan arabayla türkiye'ye gelmiş. çocuğun ağlamasından normal ne var
yani şu olaya haydaaa diyecek çekemeyenler olacaktır lakin işin asgari ücretin veya maaşların arttırılmasının enflasyonu tetiklediği gerçeğine girmeden an itibariyle 650 dolar ediyor.
türkiye'de nefes alan herkes hak ediyor bu parayı.
650 dolar lan. aylık.
benim vergilerimden verilecekse memurlara helal olsun. hiç iş yapmıyor cart curt safsatasına girmeyin amk 650 dolar. işsizlik maaşı gibi bişi. insan yaşadığı için hak eder bu parayı sadece.
türkiye'de nefes alan herkes hak ediyor bu parayı.
650 dolar lan. aylık.
benim vergilerimden verilecekse memurlara helal olsun. hiç iş yapmıyor cart curt safsatasına girmeyin amk 650 dolar. işsizlik maaşı gibi bişi. insan yaşadığı için hak eder bu parayı sadece.
5s’i olanlar için söylüyorum. millet aç gibi bekliyor çünkü. ilk kamikaze benim sanırım.
10’dan daha yavaş değil. elbet yavaşlık vardır da gözle hissedebileceğin duzeyde degil ki takıntıli biri olduğum icin ios 8’den 9’a geçmemiş biri olarak soyleyebilirim bunu. denetim paneli yavaş çıkıyordu çünkü.
adamlar nasıl telefon yapmışlarsa ömürlük resmen. 2013 yılının telefonu şaka gibi.
sahi aynı sene samsung s4 falan vardı. o telefonlar ne durumda acaba ?
not : s4 mini uygulamalarda az kasıyormus
ama kullanılabiliyormus. s4 kullanan biri ise sikinti cikmadan kullandigini soyledi.
lg g2 alan bir arkadas ise su an babasinin sikintisiz kullandigini soyledi.
he bana fanboy dendi lan. fanboy olsam şu an elimde 5s mi olur acaba?
10’dan daha yavaş değil. elbet yavaşlık vardır da gözle hissedebileceğin duzeyde degil ki takıntıli biri olduğum icin ios 8’den 9’a geçmemiş biri olarak soyleyebilirim bunu. denetim paneli yavaş çıkıyordu çünkü.
adamlar nasıl telefon yapmışlarsa ömürlük resmen. 2013 yılının telefonu şaka gibi.
sahi aynı sene samsung s4 falan vardı. o telefonlar ne durumda acaba ?
not : s4 mini uygulamalarda az kasıyormus
ama kullanılabiliyormus. s4 kullanan biri ise sikinti cikmadan kullandigini soyledi.
lg g2 alan bir arkadas ise su an babasinin sikintisiz kullandigini soyledi.
he bana fanboy dendi lan. fanboy olsam şu an elimde 5s mi olur acaba?
1 hafta kürt nüfusunun yoğunlaştığı topraklara salsak kafasına sıkacak duruma gelecek insan söylemi.
uzaktan davul sesi hoş tabi. ben de amerikayı seviyorum ama olur da demokrasi getirmeye kalksa sıçarım.
uzaktan davul sesi hoş tabi. ben de amerikayı seviyorum ama olur da demokrasi getirmeye kalksa sıçarım.
lezbiyen bir erkek olarak katılmak istediğim platform.