buradan linçlemek kolay, inşallah sizin çocuğunuz böyle akran zorbalığına maruz kalmaz.
ben zamanında çok maruz kaldım. inanın bağırıp korkutmaktan çok daha fazlasını hak ediyorlardı. psikolojik gelişimimi sekteye uğrattılar, 35 yaşına geldim, hala etkilerini yaşıyorum.
buradan baktığınızda masum! bir çocuğa bağıran canavar veli görüyorsunuz ama kim bilir o masum! çocuk bu kadının çocuğuna neler yaptı.
ha ben illa veli haklı demiyorum, belki de sadece basit bir kavgaydı aralarındaki ve veli çocuğum prens sendromuna sahip olduğu için böyle canavarlaştı, bu ihtimal de var ama diğer ihtimali de göz ardı etmeyin.
Sık geçen başlıklar
nordkonge 6
ekşi profiliböyle daha güzel olmuş, en azından yüzü görünmüyor.
(bkz: tıp fakültesi)
dalga geçmiyorum, çok ciddiyim.
tıpta hiçbir şekilde zeka gerekmiyor. 6 yıl boyunca sadece kas, kemik isimlerini falan ezberliyorsunuz. ortalama zekada biri çok çalışarak tıpta derece yapabilir.
dalga geçmiyorum, çok ciddiyim.
tıpta hiçbir şekilde zeka gerekmiyor. 6 yıl boyunca sadece kas, kemik isimlerini falan ezberliyorsunuz. ortalama zekada biri çok çalışarak tıpta derece yapabilir.
sonunda...
artık özel okullar notları istediği kadar şişirsin, bir önemi kalmayacak.
artık özel okullar notları istediği kadar şişirsin, bir önemi kalmayacak.
şunu gelişmiş bir ülkede söyleseniz millet size götüyle güler.
düşünün almanya'da münih teknik üniversitesi mezunu mühendis, çöpçünün yarısı kadar para kazanıyor. söylediğimde bile absürt geliyor.
şu anda odtü mezunu mühendislerin en az yarısı 3,5-4 bin lira ile işe başlıyor. ben de bu civarda bir maaşla başladım. belediyede çöpçüler de ikramiye vs. ile 7-8 bin kazanıyor. hatta bunu beğenmiyorlar bile.
ne diyeyim, şunu yaşayacağımı bilsem hayatım boyunca gezip tozardım, gençliğimi yaşardım. üniversite falan okumazdım.
düşünün almanya'da münih teknik üniversitesi mezunu mühendis, çöpçünün yarısı kadar para kazanıyor. söylediğimde bile absürt geliyor.
şu anda odtü mezunu mühendislerin en az yarısı 3,5-4 bin lira ile işe başlıyor. ben de bu civarda bir maaşla başladım. belediyede çöpçüler de ikramiye vs. ile 7-8 bin kazanıyor. hatta bunu beğenmiyorlar bile.
ne diyeyim, şunu yaşayacağımı bilsem hayatım boyunca gezip tozardım, gençliğimi yaşardım. üniversite falan okumazdım.