şunu gelişmiş bir ülkede söyleseniz millet size götüyle güler.
düşünün almanya'da münih teknik üniversitesi mezunu mühendis, çöpçünün yarısı kadar para kazanıyor. söylediğimde bile absürt geliyor.
şu anda odtü mezunu mühendislerin en az yarısı 3,5-4 bin lira ile işe başlıyor. ben de bu civarda bir maaşla başladım. belediyede çöpçüler de ikramiye vs. ile 7-8 bin kazanıyor. hatta bunu beğenmiyorlar bile.
ne diyeyim, şunu yaşayacağımı bilsem hayatım boyunca gezip tozardım, gençliğimi yaşardım. üniversite falan okumazdım.
27.02.2021 · 41. sıra
nordkonge
26.02.2021 19:25 ~ 22:22