linç akıyor; anlatamıyorum!
2 çocuk arasındaki kavga-dövüş filan yok.
1 çocukcağıza karşı birçok çocuğun topluca çullanıp saldırısı var!
yok çocuk kendi ayakları üzerinde durmayı kendi öğrenmeliymiş,
yok çocuklar arasına girilmemeliymiş...
çocuk katıla katıla ağlıyor evet; çünkü yalandan ağlıyor!
masum rolü oynuyor yani çocuğun yaptığı numaralara aldanıp acırsan dozu artarak devam eder zorbalıklar!
o zorbalıklar kalleşçe yapılıyor ki kıskandıklari bir çocuğu topluca sürekli eziyorlar !
annenin sesindeki acıyı hiç mi hissetmiyorsunuz ki;
insan acısından delirdiğinde herkes yalnızca deliliğini görürmüş...
27.09.2021 · 6. sıra
1972oguz
26.09.2021 01:46 ~ 19:39