Sık geçen başlıklar

oğluyla kavga eden çocuğu ağlatan veli 2

ekşi'de gör
linç akıyor; anlatamıyorum!

2 çocuk arasındaki kavga-dövüş filan yok.

1 çocukcağıza karşı birçok çocuğun topluca çullanıp saldırısı var!

yok çocuk kendi ayakları üzerinde durmayı kendi öğrenmeliymiş,
yok çocuklar arasına girilmemeliymiş...

çocuk katıla katıla ağlıyor evet; çünkü yalandan ağlıyor!

masum rolü oynuyor yani çocuğun yaptığı numaralara aldanıp acırsan dozu artarak devam eder zorbalıklar!

o zorbalıklar kalleşçe yapılıyor ki kıskandıklari bir çocuğu topluca sürekli eziyorlar !

annenin sesindeki acıyı hiç mi hissetmiyorsunuz ki;
insan acısından delirdiğinde herkes yalnızca deliliğini görürmüş...
buradan linçlemek kolay, inşallah sizin çocuğunuz böyle akran zorbalığına maruz kalmaz.

ben zamanında çok maruz kaldım. inanın bağırıp korkutmaktan çok daha fazlasını hak ediyorlardı. psikolojik gelişimimi sekteye uğrattılar, 35 yaşına geldim, hala etkilerini yaşıyorum.

buradan baktığınızda masum! bir çocuğa bağıran canavar veli görüyorsunuz ama kim bilir o masum! çocuk bu kadının çocuğuna neler yaptı.

ha ben illa veli haklı demiyorum, belki de sadece basit bir kavgaydı aralarındaki ve veli çocuğum prens sendromuna sahip olduğu için böyle canavarlaştı, bu ihtimal de var ama diğer ihtimali de göz ardı etmeyin.