Sık geçen başlıklar

le insanoglu 3

ekşi profili
leclerc'i izlerken çocuğa kılıçdaroğlu ile aynı siniri beslediğimi hissettim. psikolojim ne kadar bozulduysa güzel bir haftasonu yarışında bile 29 mayıs akşamı yaşadığım siniri tekrar yaşıyorum.

atam enzo ferrari'nin kurduğu takımı ne hale getirdiniz siktirin gidin lan.
bir de botlar borunun çıkında bugda kalır yolu kaparlardı. borunun içinde öndeki bota söve söve çaresizce birinin gelip öldürmesini beklerdin.

ben ct side'da taktiksel bir sızma harekatı planlamak için aracın içindeki kameraları izleyip takıma bilgi vermeyi seçerdim. sonra o kamera buga girerdi çıkamazdın ekrandan seni öldürmeye gelen düşmanı izlerdin.

cs_assault gelmiş geçmiş en fantastik en absürt olayların yaşandığı haritaydı.