bir de botlar borunun çıkında bugda kalır yolu kaparlardı. borunun içinde öndeki bota söve söve çaresizce birinin gelip öldürmesini beklerdin.
ben ct side'da taktiksel bir sızma harekatı planlamak için aracın içindeki kameraları izleyip takıma bilgi vermeyi seçerdim. sonra o kamera buga girerdi çıkamazdın ekrandan seni öldürmeye gelen düşmanı izlerdin.
cs_assault gelmiş geçmiş en fantastik en absürt olayların yaşandığı haritaydı.
06.08.2022 · 34. sıra
le insanoglu
05.08.2022 00:11