öncelikle hayırlı forumlar. burası ekşi sözlük olduğundan kelli buradaki en iyi lastik, her yazarın kendi kullandığı lastiktir. yarın sen lastiğini aldıktan sonra en iyisi seninki olacaktır. şimdi burada tavsiye edilen 20 çeşit lastikten seç bakalım seçebiliyorsan. dediğim gibi ne seçtiğin önemli değil, aldıktan sonra en iyisi hiç şüphesiz seninki olacaktır. kazasız sürüşler dilerim.
Sık geçen başlıklar
hizir idi yunus idi hizir idi yunus idi 8
ekşi profilisahip olduğu beyin kuşa takılsa, kuş ters uçacaktır muhtemelen.
edit: 90+2’de evlere şenlik bir orta açmıştır, tüyü dikmiştir. sahadaki 10 oyuncu üstüste çıkıp gol vuruşunu yapacak falan zannediyor herhalde, nankatsu muyuz lan biz?
edit: 90+2’de evlere şenlik bir orta açmıştır, tüyü dikmiştir. sahadaki 10 oyuncu üstüste çıkıp gol vuruşunu yapacak falan zannediyor herhalde, nankatsu muyuz lan biz?
emrullah abi benim bi arkadaşım var, tencere imalatçısı. aynı yaştayız. lavuk burdan atlıyor uçağa tayland'a gidiyor. karıyı üzerine işetiyor. yıkanmadan geri geliyor.
30 sene sigara içtikten sonra bırakanların görüşleri ciddiye alınmamalıdır şahsımca.
zira daha yeni bırakmış, "vallahi çayın tadını almaya başladım azizim" cümlesini kurmadan ekşi'ye atmış kendini.
zira daha yeni bırakmış, "vallahi çayın tadını almaya başladım azizim" cümlesini kurmadan ekşi'ye atmış kendini.
(bkz: alınan ilk sigara)
(bkz: sözlük yazarlarının içtikleri ilk sigara markası)
(bkz: aramaya inanmak)
(bkz: sözlük yazarlarının içtikleri ilk sigara markası)
(bkz: aramaya inanmak)
ekşi sözlük'ün geldiği nokta itibariyle, ağıtlar eşliğinde koklanabilecek parfümdür efenim. gözler, başlık-içerik uyumu itibariyle teknik bir inceleme arar mesela ama namümkün. herkes beğendiği kokuyu yazıyor, geçiyor. hem de "en güzel kadın parfümü" diye bir başlık varken.
parfüm gibi son derece göreceli bir o kadar da ten uyumuna bağlı bir ürün için, "dünyanın en iyi kadın parfümü" diye bir başlık açılmasına sebep olan herkesin emeğine sağlık.
utanacağınızı bilsem yüzünüze tükürmek isterdim ama ondan da anlamazsınız ki siz.
parfüm gibi son derece göreceli bir o kadar da ten uyumuna bağlı bir ürün için, "dünyanın en iyi kadın parfümü" diye bir başlık açılmasına sebep olan herkesin emeğine sağlık.
utanacağınızı bilsem yüzünüze tükürmek isterdim ama ondan da anlamazsınız ki siz.
kimse de dememiş ki özlem balcı kim amk?
sahi ne gerek vardı böyle saçma bir şeyi sözlüğe taşımaya?