Sık geçen başlıklar

avci19 11

ekşi profili
ben de cumhuriyet çocuğuyum ve hiçbir hanedanın tebaası değilim, yaşasın mustafa kemal atatürk.
edit: imla

edit 2: sizin aile uzaydan geliyor galiba diye bir mesaj aldım, cevaben dedim ki madem öyleyse çıkıp osmanlı çocuğuyum da diyemiz nitekim soyumuz osmanlı ile başlamadı değil mi?

edit 3: cumhuriyet ile bağ kuramamış, hâlâ ıslak rüyalarında saltanat hayali kuranların olduğu bir atmosferde böyle bir ifade kullanmanın ne yeri ne zamanı, söylediği doğru olsa bile.

edit 4: bağzı ağız ishali itler 3. editi anlamamış, o sığır için yazıyorum: söyledeği söz ilber ortaylı için doğru olsa bile anlamında yazdım.
kısa boylular genelde bir problem yaşamıyor ama uzun boylu olmak dışında bir s*k olamayanlar bunu kendine dert edip gelip başlık açıyorlar.