ben de cumhuriyet çocuğuyum ve hiçbir hanedanın tebaası değilim, yaşasın mustafa kemal atatürk.
edit: imla
edit 2: sizin aile uzaydan geliyor galiba diye bir mesaj aldım, cevaben dedim ki madem öyleyse çıkıp osmanlı çocuğuyum da diyemiz nitekim soyumuz osmanlı ile başlamadı değil mi?
edit 3: cumhuriyet ile bağ kuramamış, hâlâ ıslak rüyalarında saltanat hayali kuranların olduğu bir atmosferde böyle bir ifade kullanmanın ne yeri ne zamanı, söylediği doğru olsa bile.
edit 4: bağzı ağız ishali itler 3. editi anlamamış, o sığır için yazıyorum: söyledeği söz ilber ortaylı için doğru olsa bile anlamında yazdım.
11.09.2022 · 10. sıra
avci19
10.09.2022 13:18 ~ 15:35