memur deyince aklına boş boş oturup bütün gün solitaire oynayan gelen tiplere bitiyorum. nasıl bu kadar düz olabiliyorsunuz? hani akepe secmenine de hiç kizmayin, bakış açısı düzlük birebir aynı
şu memur nefreti yüzünden asistan doktor maaşı çaycı maaşına yakın, hemşire maaşı zabıta maaşından düşük. memur nefretiniz yüzünden apandisit ameliyatı yapacak doktor, sari seron taktiracak hemşire bulamayacaksiniz yakında. kpss den yüksek puan alan öğretmen de devlette çalışacak ve hakettiği maaşı alacak. tüm öğretmenleri çakal cukullarin sahip olduğu özel okullara tikalim, seni bi güzel soysunlar, sonra da aslında benim çocuğum çok zeki de ortmenlerde iş yok diye gez ortada
memurlara saran tipler de koca gotlu, çalışmayı hiç sevmeyip lütfen is yapan, ah keşke memur olsam da ben de gtumu buyutsem diyen tipler genelde. hiç şaşmaz
en büyük sorun sizin gibi koca gotlu çalışmayı sevmeyen tipler işte. koca ülke çalışıp emek vermeyi zul saniyor, yattığı yerden para kazanma hayali gerçek olamadı diye saracak yer arıyor. karikatür gibi ulkeyiz