Sık geçen başlıklar
çok yerinde ve doğru bir yorumdur.

nasıl da kendinizi gördünüz dimi?

sözde "akıllı" telefon yaratıcılığı öldüren, hobi edinmeyi bitiren ve kişinin kendiyle baş başa kalmasını engelleyen bir alet haline geldi.

telefonuna hiç dokunmadan yarım saat geçiremez oldu insanlar. korkunç bir şey.
ayvayı yediniz demektir. artık hayat sizin için kesinlikle eskisi gibi olmayacaktır. hem iyi hem kötü anlamda bir sürü şeyi tecrübe edeceksiniz.

fakat o ilk zamanlardaki şapşallığınızın tadını çıkarın. sonra işler iyice sarpa sarıyor ehehe.