tadını çıkarın. hayâl kurmayın, akışına bırakın. kısa sürebilir, büyüsü can acıtır. uzun sürerse sevgide cömert, beklentide cimri olun... doğru insansa çiçek açacaktır, yanlış kişiyse kaçacaktır. insan kendisinin eksik bir parçasını bulma umuduyla aşık olur zaten. ve yani aşkınız her bedene mümkün değil yakışmayacaktır, unutmayın...
aslında aşk diye bir şey gerçekten var mı, yoksa var mı sandık bilmiyorum ama sevgi gerçekten var. bunu hissedebiliyorsanız sonuna kadar peşinden gidin. çünkü sevdiğinizi bırakmak her zaman aşktan daha çok acı verir...
12.07.2022 · 46. sıra
neseligenclik35
11.07.2022 00:03 ~ 00:39