Sık geçen başlıklar

okan bayülgen'in akıllı telefon yorumu 2

ekşi'de gör
ne kadar da klişeleşmiş bir yorum yapmış.
90'lardaki gençlere bakın hepsi birer einstein, birer stephen hawking olmuş...

bakın, 1815'ten bir gazete küpürü. o yıllarda dönemin teknolojisi kitap ve gazetelerdi. gençler kitap ve gazete okuyor diye "okuma bağımlılığı", "okuma salgını" gibi tanımlar yapılıyordu.
görsel

her çağ ve her devirde teknolojiyi şeytanlaştıracak, ilerlemeye engel olacak yobazlar elbette olacaktır.
görsel

tanım olarak, her ünlünün kendini birer toplum aydını ve öncüsü olarak görmesi hadisesidir.
çok yerinde ve doğru bir yorumdur.

nasıl da kendinizi gördünüz dimi?

sözde "akıllı" telefon yaratıcılığı öldüren, hobi edinmeyi bitiren ve kişinin kendiyle baş başa kalmasını engelleyen bir alet haline geldi.

telefonuna hiç dokunmadan yarım saat geçiremez oldu insanlar. korkunç bir şey.