sağol anne
Sık geçen başlıklar
türk erkeğinin çok yakışıklısın'a vereceği cevap 7
ekşi'de gör- çok yakışıklısın
+ şişşşş sakın tek bir kelime daha edeyim deme. sakın tek bir yalan daha söyleme. niye biliyor musun? çünkü inanırım.
+ şişşşş sakın tek bir kelime daha edeyim deme. sakın tek bir yalan daha söyleme. niye biliyor musun? çünkü inanırım.
ben arkama bakmıştım arkamdaki birine diyorlar diye.
tinderin passport uygulaması ile endonezya lı kızlar tarafından hayatımda ilk defa karşı cinsten yakışıklısın lafını duydum.duyar duymaz engeli bastım. boş yere hayal kurdurup dünyanın öbür ucuna gitmeme vesile olmasın diye.
güzel olan her şeye güzelliği ifade edilmeli. rahatsız etmeden doya doya da izlenebilmeli.
herkesin kriteri farklı elbette. örneğin ben kusurlu güzellik severim. çoğu kişinin bütünü bozduğunu düşündüğü detay benim için artı bir güzellik sebebi oluyor.
sanat eserlerinde de böyle olduğunu düşünüyorum.
güzellik kimine göre dünyanın en değerli hediyesi kimine göre ise yeryüzündeki adaletsiz dağılımı sebebiyle faşizm olarak nitelendiriliyor. iki fikre de katılıyorum (ne biçim bir insanım oradan anlayın artık)
kaç yaşında olursa olsun, türk erkeğine dış görünüşüyle ilgili güzel bir şey söylediğinizde ilk tepki utanma şeklinde oluyor. çünkü alışkın değiller. bu bana hep biraz hüzünlü gelmiştir. kadınlarda bu pek olmaz, biz iltifatı çocukluğumuzdan beri alır onun anlamını zamanla çözer, nasıl tepki vermemiz gerektiğini tecrübelerle öğreniriz. ama erkekler bunu az yaşadığı için deneyimleri yetersiz, haliyle ya şaşırıyor ya da utanıyorlar.
işleriyle, başarılarıyla, sahip olduklarıyla ilgili iltifatlarda sorun yok. ne zaman ki "o ne ya, senin sol yanağında gamze varmış, asimetrinin en güzeli bu olsa gerek." gibi bir iltifatta bulunun konuştuğu dili unutuyor.
(kabul ediyorum, ben de biraz detay çalışıyorum ama o şaşkınlığı, yüz kızarmasını görmek çok eğlenceli)
herkesin kriteri farklı elbette. örneğin ben kusurlu güzellik severim. çoğu kişinin bütünü bozduğunu düşündüğü detay benim için artı bir güzellik sebebi oluyor.
sanat eserlerinde de böyle olduğunu düşünüyorum.
güzellik kimine göre dünyanın en değerli hediyesi kimine göre ise yeryüzündeki adaletsiz dağılımı sebebiyle faşizm olarak nitelendiriliyor. iki fikre de katılıyorum (ne biçim bir insanım oradan anlayın artık)
kaç yaşında olursa olsun, türk erkeğine dış görünüşüyle ilgili güzel bir şey söylediğinizde ilk tepki utanma şeklinde oluyor. çünkü alışkın değiller. bu bana hep biraz hüzünlü gelmiştir. kadınlarda bu pek olmaz, biz iltifatı çocukluğumuzdan beri alır onun anlamını zamanla çözer, nasıl tepki vermemiz gerektiğini tecrübelerle öğreniriz. ama erkekler bunu az yaşadığı için deneyimleri yetersiz, haliyle ya şaşırıyor ya da utanıyorlar.
işleriyle, başarılarıyla, sahip olduklarıyla ilgili iltifatlarda sorun yok. ne zaman ki "o ne ya, senin sol yanağında gamze varmış, asimetrinin en güzeli bu olsa gerek." gibi bir iltifatta bulunun konuştuğu dili unutuyor.
(kabul ediyorum, ben de biraz detay çalışıyorum ama o şaşkınlığı, yüz kızarmasını görmek çok eğlenceli)
tuzu versene.