altyapimizdan bunun yaptığını yapabilecek herhangi bir genç bulamiyorsak o altyapiyi da kapatın bosuna masraf amk.
Sık geçen başlıklar
emrin usta yaparim 6
ekşi profiliyarın öbür gün bir yerde ödül alır ve kadının metalastirilmasi, seks objesi olarak görülmesi falan hakkında konuşur. hiç şaşmaz.
kendisinin şimdilik başarısızlığı barcelona'yi eleyememek arkadaşlar. kampa geç başlayıp psv maçını satmak değil, 10 kişi fenere evinde yenilmek değil, dünyanın en gevşek fiksturlerinden birinde 90 dakika çıkaramayan bir takım yaratmak değil, istisnasız her korneri 10 yıldır ön direğe kullanmak değil, öylesine topa vuran denizli'ye madara olmak değil, tuzlaspordan 6 yemek değil. bu ayrıma dikkat edelim.
kesinlikle ve de kesinlikle bir sonraki yıl takımın başında olması gereken teknik direktör. olaylara bilimsel yaklaştığı, oyunu ve insanları analiz ettiği çok belli. galatasaray'ı izlerken asla başı kesik tavuk hissiyatı almıyorsunuz. bu çok önemli ve yıllardır galatasaray'da olmayan bir özellik. düzgün transferlerle, galatasaray'ı avrupa'nin da gediklisi haline getirebilir. buna inanıyorum.
kesinlikle ve de kesinlikle bir sonraki yıl takımın başında olması gereken teknik direktör. olaylara bilimsel yaklaştığı, oyunu ve insanları analiz ettiği çok belli. galatasaray'ı izlerken asla başı kesik tavuk hissiyatı almıyorsunuz. bu çok önemli ve yıllardır galatasaray'da olmayan bir özellik. düzgün transferlerle, galatasaray'ı avrupa'nin da gediklisi haline getirebilir. buna inanıyorum.
futbol 22 kişinin oynadığı ve sonunda beşiktaş'ın ağladığı bir oyundur.
her bu tarz video izlediğimde, atatürk'e çok daha büyük saygı duyuyorum. düşünsene bu insanların 100 yıl önceki versiyonuyla neler başarabilmiş...