Sık geçen başlıklar

türkler salatayla doyan alman gibi değil özledik 1

ekşi'de gör
samimi bulduğum önermedir. balığın, ahtapotun en tazesini ikram ediyorlar ki vatandaş iyi hizmete iyi de para bırakıyor. bizdeki “esnaf” ne yapıyor, kendinden geçip sarı kara bir renge bürünmüş balığı bayatlığı belli olmasın diye ızgarada resmen yakarak getiriyor. nakit para yerine kart versen anasını s.kmişsin gibi bakıyor. art niyetli hemşehrim beni öpeceğine yunan öpsün en azından öpücükle bırakacağını bilirim. tatil adı altında “zaten üç ay sezonumuz var.” diyerek öpücükten konulu pornoya giden yolda başrol olmayız en azından.