otobüsün satın alınması için vergi veriyorsun,
otobüs,şoför ve diğer giderler için genel olarak ayrıca vergi ödüyorsun,
otobüse binebilmek için bilet olarak kullanacağın kart için para ödüyorsun,
aldığın bu kartı kullanmak için içine para yüklüyorsun,
şimdi ise otobüse binebilmek için ödeme yaptığın kartın harcına para yatırıyorsun.
gayrı şehir hayatı çok yük oluyor insana.
Sık geçen başlıklar
btrkomando 6
ekşi profilikötülemek için söylemiyorum ama fanteziden ötesi değildir bu yaptığı.sosyal medyaya resim atmak,video konusu yaratmak,genel olarak vakit geçirmek için yapılır eyvallah ama yaşamak bu şekilde mümkün değildir.su yok,elektrik yok,yol yok,kanalizasyonu geçtim foseptik bile yok.çadırın daha lüks bir şekli olarak değerlendirilir ama fazlası değil.
bunca enflasyona,kira fiyatlarına rağmen bunları göze alıp ailenden bile ayrı eve çıkmış bir insansın kafa dinlemek ve kimse ile yüz göz olmadan yaşamak istiyorsun ama bir kurabiye canavarı gelip selam vermedin diye seni yabani ilan ediyor.vay canına yandığımın dünyası.
sen 3 milyar 750 milyon para çekmişsin sen bu parayı ne yaptın?
melek ablamızın eşi için tam yatırımlık bir avm .
melek ablamızın eşi için tam yatırımlık bir avm .
kesinlikle (bkz: the end of the fucking world)
çünkü türkiye'de terlik sesini bile duysa alt komşun sana gelir ses yabıyosun gardaşım der.
çünkü türkiye'de insanlar müstakil evde değil genellikle apartman dairesinde yaşar.
çünkü türkiye'de müstakil evde yaşayan şanslı azınlıktaysanız bile aileniz ile yaşarsınız,haliyle babaanneniz yan tarafta selanik örgü ile uğraşırken siz evin salonunda 6346432 kişi ile ''kızlı erkekli'' takılamazsınız.
çünkü türkiye'de insanlar müstakil evde değil genellikle apartman dairesinde yaşar.
çünkü türkiye'de müstakil evde yaşayan şanslı azınlıktaysanız bile aileniz ile yaşarsınız,haliyle babaanneniz yan tarafta selanik örgü ile uğraşırken siz evin salonunda 6346432 kişi ile ''kızlı erkekli'' takılamazsınız.