Sık geçen başlıklar

istanbulkart 1

ekşi'de gör
otobüsün satın alınması için vergi veriyorsun,
otobüs,şoför ve diğer giderler için genel olarak ayrıca vergi ödüyorsun,
otobüse binebilmek için bilet olarak kullanacağın kart için para ödüyorsun,
aldığın bu kartı kullanmak için içine para yüklüyorsun,
şimdi ise otobüse binebilmek için ödeme yaptığın kartın harcına para yatırıyorsun.

gayrı şehir hayatı çok yük oluyor insana.