Sık geçen başlıklar

40 bin tl'ye ev inşa eden türk youtuber 1

ekşi'de gör
kötülemek için söylemiyorum ama fanteziden ötesi değildir bu yaptığı.sosyal medyaya resim atmak,video konusu yaratmak,genel olarak vakit geçirmek için yapılır eyvallah ama yaşamak bu şekilde mümkün değildir.su yok,elektrik yok,yol yok,kanalizasyonu geçtim foseptik bile yok.çadırın daha lüks bir şekli olarak değerlendirilir ama fazlası değil.