yarınlar yokmuş gibi çekmişler bu bölümü. artık bundan sonra sezon finalinde elektrik süpürgesinin yeni marifetlerini gösterseler bile hak razı olsun deriz heralde.
Sık geçen başlıklar
az gonus lan 28
ekşi profili(bkz: ertem eğilmez)
filmlerin üstünden 50 yıl 4 kuşak geçse de aynı tatla izlenmesini nasıl sağladın üstat diye sorardım.
hababam sınıfı
köyden indim şehire
salak milyoner
süt kardeşler
tosun paşa
şekerpare
çöpçüler kıralı
kibar feyzo
gülen gözler
bizim aile
banker bilo
aşık okdum
namuslu
aile şerefi
mavi boncuk
sultan
milyarder
arabesk
ah nerede
delisin
filmlerin üstünden 50 yıl 4 kuşak geçse de aynı tatla izlenmesini nasıl sağladın üstat diye sorardım.
hababam sınıfı
köyden indim şehire
salak milyoner
süt kardeşler
tosun paşa
şekerpare
çöpçüler kıralı
kibar feyzo
gülen gözler
bizim aile
banker bilo
aşık okdum
namuslu
aile şerefi
mavi boncuk
sultan
milyarder
arabesk
ah nerede
delisin
böyle net olayları seviyorum.
“napıyon la” yok
“itiş kakış” yok
“sen kimsin lan, asıl sen kimsin lan” yok
“bak döverim seni vs” yok
olayı görüp anında müdahale, süper işte.
“napıyon la” yok
“itiş kakış” yok
“sen kimsin lan, asıl sen kimsin lan” yok
“bak döverim seni vs” yok
olayı görüp anında müdahale, süper işte.
benim yaptığım, komşumun, arkadaşımın, köylünün yaptığı diyen bile olmuş. peki kardeş hangi marka bunlar. başlıkta marka demiş ya hani o bakımdan.
bir arkadaşın komşusu yağı yapıyormuş diye sorsak marketlerde bulabilir miyiz?
bir arkadaşın komşusu yağı yapıyormuş diye sorsak marketlerde bulabilir miyiz?
görüyorum ve artırıyorum. arabayı değil otoparkı kaybettim.
ankara’da (nata vega avm) atabayı park ettim atıyorum a 13 olsun onu da hafızama aldım dolaşmaya çıktım. bir yerleri dolaşıp başka merdivenlerden indim a13’e gittim araba yok. iki farklı otopark varmış anasını satayım.
ankara’da (nata vega avm) atabayı park ettim atıyorum a 13 olsun onu da hafızama aldım dolaşmaya çıktım. bir yerleri dolaşıp başka merdivenlerden indim a13’e gittim araba yok. iki farklı otopark varmış anasını satayım.
böyle bir uyarı yapılsa da yapılmasa da asla değişmeyen özelliklerimiz var.
depremin saatini bile verseler yarım saat öncesine kadar millet şehri terk etmez. çünkü umursamayız.
turşu yeyin, zaten korona güneş ışığında yok olacak gibi beyanatları ile bilim adamlığı yapılan ülkemizde her açıklamaya da inanmayız. çünkü güvenilirlik endeksi çok düşük hocalarımızın. maalesef büyük bir gerçek bu.
işin ucu ekonomiye dokunuyorsa zaten para neredeyse biz de oradayız. kim ne derse desin çünkü bir numaralı önceliğimiz bu.
devlet bu işe el atmalıdır, yapı stokları yenilenmelidir… vs. deriz ancak elimizi taşın altına koyup sahip olduğumuz binaya test yaptırmayız. çünkü ucu menfaatimize dokunan hiç bir konuda samimi değiliz.
deprem öyle yada böyle bir şekilde gelir, yazık ki daha önce hiç konuşulmamışcasına kayıplar verdirir. çünkü bizim kaderimiz bu.
ha! kader dediğimiz de kendi elimizle kendimize yaptığımızdır aslında ama kader demek daha çok işimize gelir çünkü biz tüm hatalardan münezzeh bir toplumuz. olsa olsa kaderdir o.
depremin saatini bile verseler yarım saat öncesine kadar millet şehri terk etmez. çünkü umursamayız.
turşu yeyin, zaten korona güneş ışığında yok olacak gibi beyanatları ile bilim adamlığı yapılan ülkemizde her açıklamaya da inanmayız. çünkü güvenilirlik endeksi çok düşük hocalarımızın. maalesef büyük bir gerçek bu.
işin ucu ekonomiye dokunuyorsa zaten para neredeyse biz de oradayız. kim ne derse desin çünkü bir numaralı önceliğimiz bu.
devlet bu işe el atmalıdır, yapı stokları yenilenmelidir… vs. deriz ancak elimizi taşın altına koyup sahip olduğumuz binaya test yaptırmayız. çünkü ucu menfaatimize dokunan hiç bir konuda samimi değiliz.
deprem öyle yada böyle bir şekilde gelir, yazık ki daha önce hiç konuşulmamışcasına kayıplar verdirir. çünkü bizim kaderimiz bu.
ha! kader dediğimiz de kendi elimizle kendimize yaptığımızdır aslında ama kader demek daha çok işimize gelir çünkü biz tüm hatalardan münezzeh bir toplumuz. olsa olsa kaderdir o.
sınıfta kalmak yok.
e artık üniversite de garanti.
lise çağındaki gençlere tavsiyem. bir ustalık, sanat sahibi olun. hiç bir yeteneğim yok diyorsanız tesisat, fayans ustası olun.
e artık üniversite de garanti.
lise çağındaki gençlere tavsiyem. bir ustalık, sanat sahibi olun. hiç bir yeteneğim yok diyorsanız tesisat, fayans ustası olun.
hoca doğru söylemiş. gora da çok saçma. arif 4. elemente tahta falan diyor.
hammilton malı sahura kalkar gibi start alıyor. okküz.
maçın kilidini açsın dedik adam kapıyı kırıp daldı içeriye.
açık ara
(bkz: mezuna kalmak)
(bkz: mezuna kalmak)
kış yaklaşmaya başlayınca kızılderililer şeflerine sorarlar,
- şef bu sene kış nasıl geçecek, gidip ormandan odun keselim mi?
şef bu, eşek değil ya bir hüküm vermesi gerekiyor,
- bu sene kış biraz sert geçecek gidip biraz odun kesin
kızılderililer gider ağaç kesmeye. aradan bir süre sonra yine gelirler,
- şef şef bu sene kış nasıl geçecek, gidip ormandan biraz daha odun keselim mi?
şef yine bir yol ayrımındadır. bir şeyler söylemek zorundadır.
- bu sene kış çok sert geçecek daha çok odun kesin
kızılderililer yine giderler ağaç kesmeye. şef bu sefer dayanamaz meteoroloji müdürlüğüne telefon açar.
- arkadaş bu sene kış nasıl geçecek
+ beyfendi kış bu sene tahminlerimizden sert geçecek
şef rahatlamıştır artık. (fıkra işte amk) kızılderililer yine gelirler
- şef şef bu sene kış nasıl geçecek, gidip ormandan daha çok odun keselim mi?
şef dayanamaz
- sktirin gidin ne kadar odun varsa kesin (der)
sonra tedbili kıyafet meteoroliji müdürlüğüne gider,
- söyler misiniz bu sene kış nasıl geçecek
+ üüüf çok sert
- la nereden biliyosunuz amk
+ aslına bakarsanız biz bi bok bilmiyoruz yalnız şu tepede kızılderililer hergün sabaha kadar odun kesiyorlar amk.
işte bu falcao'nun transfer olayı da bu hesap. kaynak kim? kızılderililer amk.
- şef bu sene kış nasıl geçecek, gidip ormandan odun keselim mi?
şef bu, eşek değil ya bir hüküm vermesi gerekiyor,
- bu sene kış biraz sert geçecek gidip biraz odun kesin
kızılderililer gider ağaç kesmeye. aradan bir süre sonra yine gelirler,
- şef şef bu sene kış nasıl geçecek, gidip ormandan biraz daha odun keselim mi?
şef yine bir yol ayrımındadır. bir şeyler söylemek zorundadır.
- bu sene kış çok sert geçecek daha çok odun kesin
kızılderililer yine giderler ağaç kesmeye. şef bu sefer dayanamaz meteoroloji müdürlüğüne telefon açar.
- arkadaş bu sene kış nasıl geçecek
+ beyfendi kış bu sene tahminlerimizden sert geçecek
şef rahatlamıştır artık. (fıkra işte amk) kızılderililer yine gelirler
- şef şef bu sene kış nasıl geçecek, gidip ormandan daha çok odun keselim mi?
şef dayanamaz
- sktirin gidin ne kadar odun varsa kesin (der)
sonra tedbili kıyafet meteoroliji müdürlüğüne gider,
- söyler misiniz bu sene kış nasıl geçecek
+ üüüf çok sert
- la nereden biliyosunuz amk
+ aslına bakarsanız biz bi bok bilmiyoruz yalnız şu tepede kızılderililer hergün sabaha kadar odun kesiyorlar amk.
işte bu falcao'nun transfer olayı da bu hesap. kaynak kim? kızılderililer amk.
tatava yapmadan puan yada puanları bırakıp geleceğimiz maçtır.
fb kötü, gs kötü ise; fb kazanır
fb iyi, gs kötü ise; fb kazanır
fb iyi, gs iyi ise; fb kazanır
fb kötü, gs iyi ise; fb kazanır yada berabere biter
böyle istatistik mi olur arkadaş.
fb kötü, gs kötü ise; fb kazanır
fb iyi, gs kötü ise; fb kazanır
fb iyi, gs iyi ise; fb kazanır
fb kötü, gs iyi ise; fb kazanır yada berabere biter
böyle istatistik mi olur arkadaş.
iyice coştu bunlar, goethe ile ne yapacaksınız. hadi buyrun...
ankara'ya öyle yakışırdı ki kar
asfaltlar ışıldar...
yok arkadaş romantiklik duygusallık vs olmuyor göt kesen bir soğuk var.
asfaltlar ışıldar...
yok arkadaş romantiklik duygusallık vs olmuyor göt kesen bir soğuk var.
dün akşam diego forlan "group d" dediği an abdurrahim albayrak'la niye güldükleri bu gece ortaya çıktı.
* group d
- başkanım yırttık
+ evet canım sktret forveti morveti
- faziasın başkanım
* group d
- başkanım yırttık
+ evet canım sktret forveti morveti
- faziasın başkanım
burak'la yılmaz olmasın da kim gelirse gelsin.
(bkz: töremiyesice)
(bkz: don şuan)
insan nüfusu azaltılmalı diyenden başlayarak azaltılsın madem.
"ben yaşayım da gerisi gebersin" hastalıklı düşüncesi de yok olup gitsin böylelikle.
"ben yaşayım da gerisi gebersin" hastalıklı düşüncesi de yok olup gitsin böylelikle.