arkadaşlar ciddi anlamda ben böyle depremi nadir yaşadım diyebilirim. tahmini şiddet 5.2 falan.
edit: lan benim gibi jeoloji mühendisine kurban olun. deprem şiddetini hissiyatımla ondalıklı bildim anasını satayım.
30.07.2015 · 21. sıra
angelsdream
30.07.2015 01:04 ~ 01:12