kabin memurluğunu bıraktığım için bir kez daha şükür etmeme sebep olmuş görüntülerdir.
ilk entry sahibinin de söylediği gibi %99,9 değil %100 arap ailedir.
dünyanın en pis milleti olup insana kendi imanını dahi sorgulatır bunlar. hani temizlik imandan geliyordu imansız orospu çocukları?
Sık geçen başlıklar
ref034 7
ekşi profili(bkz: lay's fırından) yoğurt ve mevsim yeşillikli çeşidinin üstüne tanımıyorum.
sigaradan ve onunla alakalı her şeyden tiksiniyorum. kumlarda söndürülmüş iğrenç izmaritler kadar çıldırdığım başka hiçbir şey yok.
bu gerizekalı başlık yine mi hortladı amk?
“evet alırım.” şeklinde cevaplanması gereken başlık.
“evet alırım.” şeklinde cevaplanması gereken başlık.
genler haricinde kişinin kendi kontrolünde olanlar,
- alkol, sigara gibi alışkanlıkların olmaması,
- düzenli spor yapma
- düzenli uyku
- sağlıklı beslenme
- pozitif olma
- etrafında pozitif insanlar bulunması
- gamsızlık
- alkol, sigara gibi alışkanlıkların olmaması,
- düzenli spor yapma
- düzenli uyku
- sağlıklı beslenme
- pozitif olma
- etrafında pozitif insanlar bulunması
- gamsızlık
öyle bir canilik için 10 yıl 18 ay hapis cezası nedir?? hiç vermeselermiş bari.
sende kalmış
nerdeysen bir haber gönder,
diğer yarım yanında kalmış.
yaşayamam gelmezsen eğer,
yarınlarım hep sende kalmış.
ellerimde sıcaklığın,
saçlarımda baharların,
yüreğimde umutların,
gözlerimde gözlerin kalmış.
karanlıklar ülkesindeyim,
ışıklarım hep sende kalmış.
çekilmeyen dertlerinleyim,
sevinçlerim hep sende kalmış.
ellerimde sıcaklığın,
saçlarımda baharların,
yüreğimde umutların,
gözlerimde gözlerin kalmış.
nerdeysen bir haber gönder,
diğer yarım yanında kalmış.
yaşayamam gelmezsen eğer,
yarınlarım hep sende kalmış.
ellerimde sıcaklığın,
saçlarımda baharların,
yüreğimde umutların,
gözlerimde gözlerin kalmış.
karanlıklar ülkesindeyim,
ışıklarım hep sende kalmış.
çekilmeyen dertlerinleyim,
sevinçlerim hep sende kalmış.
ellerimde sıcaklığın,
saçlarımda baharların,
yüreğimde umutların,
gözlerimde gözlerin kalmış.