0-1 km okul servisi 1665 lira, 1-3 km 1783 lira, 3-5 km 1926 lira, 5-7 km 2008 lira, 7-9 km 2117 lira, 9-11 km 2451 lira, 11-13 km 2821 lira, 13-15 km 2965 lira, 15-17 km 3199 lira, 17-19 km 3384 lira, 19-21 km 3600 lira, 21-23 km 3750 lira, 23-25 km 3896 lira
Sık geçen başlıklar
birgaripadamimben 12
ekşi profilifarkına varabilecek durumda değiller.. zaten yıllardır beslenemedikleri için bunu algılayabilecek kapasiteleri yok.
yalancı köpekler sizi.
doğru dedin, ortadoğulu birisi tarafından öldürülsünler.
bunu da kira fiyatları gibi sınırlasanıza. neden yapamıyorsunuz :)
lan çayı şekersiz içmenin kaloriyle alakası yok yok. çayı şekersiz içtin mi tadını daha iyi alıyorsun. şekerlisi şerbet gibim bir şey oluyor.
şu an yaptığım eylem. nasıl mideleriniz var öyle ota boka yanıyor anlamıyorum.
eğitim olmasın dememişler, eğitim uzaktan olsun demişler. kimiside yine maaşlardan dem vurmuş. umarım açılırda bu kafadakilerin çocukları koronayı kendilerine getirir. görürsünüz o zaman ebenizi.
edit: öğretmen değilim, veledimde yok. veledi olanlar düşünsün.
edit: öğretmen değilim, veledimde yok. veledi olanlar düşünsün.
hala muazzam düzen diyenleri görüyor ve gidiyorum.
şeriatla yönetilen iran'a uğramayacak olan görüntüler. selam ve dua ile.
bizim de var alamancı tanıdıklar. hepsinin burada dünya evi ve arsası var. hepsi almanyada vasıfsız çalışıyor üstüne çocuk parası alıyor geliyor burda eve gömüyorlar. sonra sana diyor ki almanya da kriz var yaşamak zor şöyle böyle. lan 5 çocuğunda da iphone son model var. sen o yaptığın işle türkiye de o 5 çocuğa bok bakardın. yemin ediyorum gurbetçi gerzekliği diye bir şey var.
en güzel günlerimi yaşadığım ülke. keşke bir gün tekrar orada yaşayabilsem.