Sık geçen başlıklar

birgaripadamimben 12

ekşi profili
eğitim olmasın dememişler, eğitim uzaktan olsun demişler. kimiside yine maaşlardan dem vurmuş. umarım açılırda bu kafadakilerin çocukları koronayı kendilerine getirir. görürsünüz o zaman ebenizi.
edit: öğretmen değilim, veledimde yok. veledi olanlar düşünsün.
bizim de var alamancı tanıdıklar. hepsinin burada dünya evi ve arsası var. hepsi almanyada vasıfsız çalışıyor üstüne çocuk parası alıyor geliyor burda eve gömüyorlar. sonra sana diyor ki almanya da kriz var yaşamak zor şöyle böyle. lan 5 çocuğunda da iphone son model var. sen o yaptığın işle türkiye de o 5 çocuğa bok bakardın. yemin ediyorum gurbetçi gerzekliği diye bir şey var.