eğitim olmasın dememişler, eğitim uzaktan olsun demişler. kimiside yine maaşlardan dem vurmuş. umarım açılırda bu kafadakilerin çocukları koronayı kendilerine getirir. görürsünüz o zaman ebenizi.
edit: öğretmen değilim, veledimde yok. veledi olanlar düşünsün.
05.08.2020 · 21. sıra
birgaripadamimben
04.08.2020 19:16 ~ 22:10