nerde benim 4 dairem aq o zaman derler adama..
Sık geçen başlıklar
türkiye'de en fakir insanın 4 dairesi var 7
ekşi'de görlan ben de diyorum neden ev sahipleri her sene hayvan gibi zam yapma derdindeler diye. fakirliktenmiş amk.
en fakirin 4 dairesi varsa, birinde kendi oturuyor diyelim, diğer 3'ünde kim oturuyor peki? hep suriyeliler falan mı?
ben madır fakirim o zaman ya geçen kırtasiyeden 3 daire aldım keşke 4 alsaymışım o zaman fakir olabilirdim belki. ulan şu zekalara hayranım kurdan dolayı paraları değerli olduğu için tatil yörelerinde zenginlerle takılıyorlar haliyle ülkede herkesin en az 1-2 passat, en az 4 daire(konut olanından), en az da 1 yazlığı var zannediyorlar. 4 yıldır yediğim içtiğimden kıstım sahip olmak istediğim sıradan bir dairenin(konut olanından) daha 1 odasını alabilecek para biriktiremedim, şu an düzgün bir sıfır araba bile alamıyorum. arkadaşlara bakarsak tuzumuz kupkuru zenginlik içinde yüzerken boğuluyoruz. evet ülkede 4 değil 14 dairesi(konut olanından) bir sürü insan vardır ama en fakiri bir tanesini bulsa allaha şükür der zaten.
bunu demek için iyi bir ahlâksız olmak gerekir.
bizim de var alamancı tanıdıklar. hepsinin burada dünya evi ve arsası var. hepsi almanyada vasıfsız çalışıyor üstüne çocuk parası alıyor geliyor burda eve gömüyorlar. sonra sana diyor ki almanya da kriz var yaşamak zor şöyle böyle. lan 5 çocuğunda da iphone son model var. sen o yaptığın işle türkiye de o 5 çocuğa bok bakardın. yemin ediyorum gurbetçi gerzekliği diye bir şey var.
"o zaman neden bu kadar insan kirada oturuyor amın oğlu?" denesi eleman.
herkesin 4 dairesi varsa herkesin 3 dairesi boşta demektir. konuştuğu lafın da farkında değil andaval.
herkesin 4 dairesi varsa herkesin 3 dairesi boşta demektir. konuştuğu lafın da farkında değil andaval.