geçen senelerde baklavacı iki trafik hanzosu vardı, firma ismi bile çalıntıydı hatırlarsınız, olay sonrası gerçek firma isim hakkı davasını kazandığıdığı halde tabelaları sökmeyecek kadar da yüzsüz adamlardı.
bedava lokma döktürdükleri gün dükkanın önü kuyruk olmuştu, ben gene bu ülkenin halkının cehaletini küçümsemeyin derim.
yarın ceo olacak beceriksiz bir röportajda 2 ağlar, sızlar çok üzerime geldiler intiharın eşiğine kadar geldim falan iki duygu sömürüsü hop bir bakmışsın mağdur olmuş.
Sık geçen başlıklar
electoff 12
ekşi profilifakirsen seni ilgilendirmeyen durum.
ben şahsen destekliyorum çeşme, bodrum, mamaris, fethiye ve bilimum lüks tatil bölgelerine wc'ye 50 tl veremeyecek, bir lahmacuna 450 lira veremeyecek adamları katiyen sokmamaları lazım, almancıları, rusları ve arapları rahatsız ediyorlar. herkes dübürünün deliğini bilecek arkadaş. ha bir de paralı gözükmek için 1 hafta tatilde harcadığı para için bir sene kredi kartını takla atırmaya çalışan sik kafalıları ayıklayabilseler çok şükela olur.
ben şahsen destekliyorum çeşme, bodrum, mamaris, fethiye ve bilimum lüks tatil bölgelerine wc'ye 50 tl veremeyecek, bir lahmacuna 450 lira veremeyecek adamları katiyen sokmamaları lazım, almancıları, rusları ve arapları rahatsız ediyorlar. herkes dübürünün deliğini bilecek arkadaş. ha bir de paralı gözükmek için 1 hafta tatilde harcadığı para için bir sene kredi kartını takla atırmaya çalışan sik kafalıları ayıklayabilseler çok şükela olur.
bugün bursa izmir yolunda denk geldiğim 2 adet 41 plaka araç ve onların orman evladı sürücülerini gördükten sonra istanbul şöförünü öpüp de başınıza koyun diyorum.
34 plaka kanserse, 41 plaka zührevi hastaliktır.
34 plaka kanserse, 41 plaka zührevi hastaliktır.
20 senedir aldatılmalara doyamayan ülkemin artık akp"den gelen her şeye temkinli yaklaşmasi sonucu oluşan iddiadır.
geçen gün bunlar deprem bölgesinde tarlanın ortasına bir kaç inşaat demiri koyup üzerine 250 gram beton döküp, hastane temeli atan adamlar, şimdi sen gel bunların var dedikleri şeye inan. gerçek bile olsa insan şüpheye düşmeden edemiyor.
soğan neden pahalı diyene "biz togg üretiyoruz adamlar soğan diyor" diyen adamın zaten dediğine inanmak aptallik olur.
geçen gün bunlar deprem bölgesinde tarlanın ortasına bir kaç inşaat demiri koyup üzerine 250 gram beton döküp, hastane temeli atan adamlar, şimdi sen gel bunların var dedikleri şeye inan. gerçek bile olsa insan şüpheye düşmeden edemiyor.
soğan neden pahalı diyene "biz togg üretiyoruz adamlar soğan diyor" diyen adamın zaten dediğine inanmak aptallik olur.
bu dombiliyi ve fikirsizliklerini kaile alanları, takip edenleri falan bir zahmet hayatınızdan çıkarın.
tanım: ne idüğü belli olmayan bir organizma hakkında ki flood serisi.
tanım: ne idüğü belli olmayan bir organizma hakkında ki flood serisi.
türk halkı değil, başlığı açanında dediği gibi yobaz ve dinci kesim sevmedi, e tabii hırsızlık yok, kabadayılık yok, hak yeme, liyakatsizlik yok, devlet malını babasının malı gibi kullanma yok, yalan yok yobaz ve dinci sevmez böyle adamı.
yok mesafeli kemalist bürokratiymişd a, yok baş örtüsüymüş de, lan bırak, size doğru adam yakişmaz.
yok mesafeli kemalist bürokratiymişd a, yok baş örtüsüymüş de, lan bırak, size doğru adam yakişmaz.
kumar bağımlısının "bu sefer kesin zararı çıkarticam ne olur biraz borç ver" demesi gibi bir şey.
listeye gerek yok her şey deyip geçin, sanki ucuz olsa bir savaş jeti alacağız.
etrafımızda gördüğümüz yaşam için gerekli her şey pahalı beyaz peynir bile.
etrafımızda gördüğümüz yaşam için gerekli her şey pahalı beyaz peynir bile.
nihayetinde şu dönemde elindeki parayı koruyabilmek bile kazançtır.
evlendikten sonra da arayış içerisinde olanların karşılaşacağı bir durumdur sadece.
o yüzden hiç bir kadınla o anlamı çıkartacak kadar uzun bir diyaloğa girmemek en doğru iştir.
o yüzden hiç bir kadınla o anlamı çıkartacak kadar uzun bir diyaloğa girmemek en doğru iştir.
umman körfezinde bir yerlerde olup, içinde 2.100.000 varil ham petrol olan bir tankerde çin'e doğru gidiyorum. kamarada çay donut yapıyor ve cumartesi gecesi evinde oturan insanları kıskanıyorum.
bende kokpitte alem diye geldim balta çıktı, olsun o da olumlu.