Sık geçen başlıklar
hedegitsin 6
ekşi profili"yoksa gelecekte köprü altlarında vücuduna zehir enjekte eden genç bedenlere şahit oluruz"
senin gibi zihniyetteki adamlar yüzünden marketten bira alırken torbacıdan hap alıyormuşuz gibi hissetmezsek, belki de köprü altlarına düşmek gelmez aklımıza ne dersin?
onun yerine dergahlar, tekkelere gidip şeyhlerimizi badelemek de bir seçenek tabi...
ekleme:
üşenmedim, başlık altında aynı yobazlıktaki entry'leri listeledim. yorum yapmadan bırakıyorum:
(bkz: #114649183)
(bkz: #114650484)
(bkz: #114650682)
(bkz: #114651553)
(bkz: #114652433)
(bkz: #114652985)
senin gibi zihniyetteki adamlar yüzünden marketten bira alırken torbacıdan hap alıyormuşuz gibi hissetmezsek, belki de köprü altlarına düşmek gelmez aklımıza ne dersin?
onun yerine dergahlar, tekkelere gidip şeyhlerimizi badelemek de bir seçenek tabi...
ekleme:
üşenmedim, başlık altında aynı yobazlıktaki entry'leri listeledim. yorum yapmadan bırakıyorum:
(bkz: #114649183)
(bkz: #114650484)
(bkz: #114650682)
(bkz: #114651553)
(bkz: #114652433)
(bkz: #114652985)
napaydı ya? peşine düşüp "ya benimsin ya toprağın!" mı diyeydi?
diye sorduran durumdur.
manyaklaşmayın lan. kendi kendinize dert aramayın.
diye sorduran durumdur.
manyaklaşmayın lan. kendi kendinize dert aramayın.
t: lpg'li araçları kapalı otoparka almamak için yapılan uygulamamsı
yapılmasına yapılıyor da ne hakla amk? niye lpg'li araçlar alınmıyorlar kapalı otoparka? insanlar boşuna mı lpg sızdırmazlık belgesi alıyorlar? madem lpg bu kadar tehlikeli, e o zaman satışı da yapılmasın. koca koca yakıt istasyonları var amk yerinde, onları da kapatsınlar bari.
delilerin kuyuya attığı taşları hiç sorgulamayan milletin gereksiz uygulamalarından biri işte.
yapılmasına yapılıyor da ne hakla amk? niye lpg'li araçlar alınmıyorlar kapalı otoparka? insanlar boşuna mı lpg sızdırmazlık belgesi alıyorlar? madem lpg bu kadar tehlikeli, e o zaman satışı da yapılmasın. koca koca yakıt istasyonları var amk yerinde, onları da kapatsınlar bari.
delilerin kuyuya attığı taşları hiç sorgulamayan milletin gereksiz uygulamalarından biri işte.
(bkz: açacağın başlığı sikeyim)