Sık geçen başlıklar

4 genç kız sokakta bira içiyordu hayret ettim 2

ekşi'de gör
hadi len...... dediğim laf.
içer içer sana ne!
o içen kızlar belki 'kurtulur' da sen battığın o şirkten dolayı cehennemin en dibine gidersin, benim inandığım islama göre.
uyduruk masalcı seni.
"yoksa gelecekte köprü altlarında vücuduna zehir enjekte eden genç bedenlere şahit oluruz"

senin gibi zihniyetteki adamlar yüzünden marketten bira alırken torbacıdan hap alıyormuşuz gibi hissetmezsek, belki de köprü altlarına düşmek gelmez aklımıza ne dersin?

onun yerine dergahlar, tekkelere gidip şeyhlerimizi badelemek de bir seçenek tabi...

ekleme:

üşenmedim, başlık altında aynı yobazlıktaki entry'leri listeledim. yorum yapmadan bırakıyorum:
(bkz: #114649183)
(bkz: #114650484)
(bkz: #114650682)
(bkz: #114651553)
(bkz: #114652433)
(bkz: #114652985)