bu bir sorunsal değildir çünkü ben ve benim gibiler içiyoruz ve seviyoruz.
içine azcık leblebi, üstüne tarçın oh mis. ve gerçekten vefa'da içilen de bi başka güzeldir.
Sık geçen başlıklar
loneliness is happiness 5
ekşi profilisarılmanın hayaline sarılıyoruz be aga.
bakkal kokusu. hani ekmek, sakız ve plastik top kokularının karışımı olan o koku. huzur veren kokudur. çünkü en mutlu, en huzurlu, dertsiz, tasasız günlerimiz, çocukluk günleriydi.
severek yaptığım eylemdir. sevmiyorum o telefondaki fazlalığı, kabalığı. tamamen kişisel bir şey. benim için sadelik bu alanda da önemli. hatta cam filmini de biraz gözüme batınca çıkarıp atarım ama çizikler çoğalınca ve kırılırsa bi de bunla uğraş korkusuyla mecbur yine takarım. o bile rahatsız ediyor yani yer yer.
tabii 10.000 liralık bir telefonum olmadığı için de böyle rahat olabilirim kim bilebilir...*
tabii 10.000 liralık bir telefonum olmadığı için de böyle rahat olabilirim kim bilebilir...*