ben sadece kendimi yastığı var, ona sarılıp uyuyor zannediyordum; çoğunluk yastığına sarılıp mutlu mesut uyuyormuş.
yastık iyidir yastık, sesi yok sedası yok.
01.12.2020 · 49. sıra
kirmizi rujlu izmarit
30.11.2020 01:55