Sık geçen başlıklar

bozayı kim içiyor sorunsalı 2

ekşi'de gör
vefa bozacısına gidip,o kalabalıkta sıranı bekleyip, soğuktan üşüyen ellerine, burnuna aldırmadan bol tarçınlı koca bir bardağı keyifle içmek
bu bir sorunsal değildir çünkü ben ve benim gibiler içiyoruz ve seviyoruz.

içine azcık leblebi, üstüne tarçın oh mis. ve gerçekten vefa'da içilen de bi başka güzeldir.